جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

حرف ما این است که چیزی بدون ثبت سفارش وارد گمرک نشود. حتما پیگیری انجام می‌شود، اما ورود بی حساب و کتاب اقلام و کالاها با گمرک کار اشتباهی است. بندر بیروت نمونه است و گمرک ما باید حساسیتش را روی این موضوع بیشتر کند.

اقدام علیه سایر مرتکبان در جریان است و به هیچ عنوان شهروندان نباید فریب این ترفند مجرمان کلاهبرداران سایبری را بخورند.

با توجه به نوع کاربری، انواع آسانسور، مشخصات و تعداد ظرفیت آسانسور، پوشش‌های مختلفی ارائه می‌شود که بیمه‌گزار درخواست‌های مختلف خود را در قرارداد اعلام می‌کند و با توافق شرکت بیمه، قرارداد خرید بیمه آسانسور منعقد خواهد شد.

در پی تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد، طرح فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند.

کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند دو درصد (2%) از درآمد حاصل از هزینه های دریافتی بابت تراکنش ها بدون افزایش آنها نسبت به سال 1400 در نظام بانکداری الکترونیکی را به ردیف 160 164 نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند.

همچنین، پانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

براساس مصوبه دولت مصارف تا سقف الگوی مصرف با تعرفه یارانه ای محاسبه می شود که نسبت به گذشته هیچ تغییری نداشته است.

قرار است هیات عراقی با هیات ایرانی در خصوص ایجاد منطقه آزاد تجاری مشترک در مرز 2 کشور مذاکره کنند و در صورت توافق، تفاهم نامه ای بین طرفین به امضا برسد.

این روزها که با کاهش 45 درصدی منابع و 46درصدی بارش‌ها در استان تهران روبرو هستیم، شاهد افزایش دو برابری مصرف آب هم‌زمان با خانه‌تکانی‌های عیدانه‌ایم.

اقدام علیه سایر مرتکبان در جریان است و به هیچ عنوان شهروندان نباید فریب این ترفند مجرمان کلاهبرداران سایبری را بخورند.

مردم نیازهای خود را از واحدهای معتبر خریداری کنند که در صورت مشاهده تخلف بتوانند آن را مرجوع کنند

در استان تهران و در جنوب غرب آن با پهنه‌های فرونشستی مواجه هستیم چراکه بیشترین چاه‌های غیرمجاز و استفاده بی‌رویه آب‌های زیرزمینی در این مناطق رخ داده است.

کمیسیون اروپا بامداد یکشنبه پس از کشمکش‌های فراوان اعلام کرد که توافق کردند که برخی بانک‌های روسیه را از سیستم سوئیفت خارج کنند.

شرط دوم برای حذف این نوع ارز آن است که انتظارات تورمی در اقتصاد روبه کاهش باشد و آینده روشنی در اقتصاد وجود داشته باشد. شرط بعدی آن است که دولت باید منابع ارزی و ریالی کافی در اختیار داشته باشد تا در بزنگاه‌ها از آن برای مهار تکانه‌ها استفاده کند.

علی رغم اینکه مابقی بنادر ما در تحریم هستند، بندر چابهار در تحریم هم نیست که یک برگ برنده برای آن است. از طرف دیگر دولت افغانستان و سرمایه‌گذاران پاکستان به شدت علاقه‌مند هستند که از ظرفیت‌های این بندر استفاده کنند