جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

پس از جفت گیری و تخم ریزی، تخم جراح ماهی به لاروی به نام آکرونوروس (Acronurus) تبدیل می شود. این لارو شفاف و فاقد فلس است و مدت زیادی را در آب های عمیق سپری می کند.

بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت.

این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.

یکی از سؤالات بزرگی که در ذهن خریداران هنگام خرید خودرو شکل می‌گیرد، این است که موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟ در ادامه قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم.

در این ویدئو نحوه طبخ آبگوشت زغالی به روش متفاوت روستائیان هندی را مشاهده خواهید کرد.

بنا به پیش بینی هواشناسی پنجشنبه (13 اردیبهشت) به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه باران رخ خواهد داد.

در پی این سیل و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

نعیمه نظام‌دوست در جواب به سوالی که در برنامه اسکار از او پرسیدند گفت: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم.

وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. جزئیات پرداخت وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.. مبلغ وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی افزایش یافته است

گلبول های قرمز خون مسئول حمل و نقل اکسیژن به سراسر بدن هستند بنابراین حفظ آن در سطوح سالم ضروری است که بدین منظور شما می توانید به سادگی از راه های طبیعی گلبول های قرمز را افزایش دهید.

اصفهان به دلیل برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها در معرض فرونشست است و چاله‌ها و شکاف‌ها حالا به درون شهر و زیر پای مردم رسیده‌است.

در این ویدئو فرآیند تولید آدامس را در یک کارخانه مشهور از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

ویدیویی از واکنش جالب اعراب حاشیه خلیج فارس با دیدن نیسان طلایی ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.

«کنستانتین کورسیک» رئیس کانون فدرال سردفتران روسیه با تشریح نظام ثبتی روسیه و اشتراکات دو کشور ایران و روسیه در اهمیت دادن به ثبت رسمی، به جایگاه مهم دفاتر اسناد رسمی در این کشور اشاره کرد و گفت: این دفاتر در کشور روسیه نیز زیر نظر نظام قضایی و در تعامل نزدیک با دولت و دستگاه‌های متولی زمین فعالیت می‌کنند.

در این ویدئو، نیرو‌های یمنی تصاویری از تجهیزات و آمادگی خود از نیرو‌های زیرزمینی منتشر کردند.