شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مدتی است که دانشمندان سیاهچاله‌های ستاره‌ای با جرم‌های بسیار بیشتر، مانند سیاهچاله‌ای با 33 برابر جرم خورشید پیدا کرده‌اند. چرا سیاهچاله‌های با جرم متوسط کم‌یاب هستند؟ این سوالی است که دانشمندان هنوز در حال تلاش برای یافتن پاسخ آن هستند.

نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه میلادی گذشته برای انتقال کنترل این روستا‌ها به جمهوری آذربایجان ابراز آمادگی کرده و گفته بود: «سیاست ما جلوگیری از جنگ است، نه شروع آن.

پامنار در محدوده سد دز و کرخه واقع شده و روستایی آباد می‌باشد. همین سد تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی روستای پامنار دزفول شده است. در این مکان می‌توانید به تماشای جانوران و پرندگان مهاجر بنشینید، کوهنوردی یا پیاده روی کنید و هنگامی که شب فرا می‌رسد نظاره گر آسمان پرستاره باشید.

امروز فردی از ایرانیان مقیم وارد کنسولگری سفارت ایران شده و ادعا کرد که جلیقه انفجاری داشته و قصد دارد آن محل را منفجر کند، با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند.

حسن کریمی سنجری در این باره گفت: در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودرو‌های برقی که بخشی از آن‌ها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

این تحلیلگر ایرانی تنها ساعاتی پس از پایان عملیات سپاه، تحلیل خود را بر اساس 2 فرضیه منتشر کرد. حال با گذشت چند روز از عملیات "وعده صادق"، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه صحت تحلیل فوق را تائید کرد.

آذرپیرا که نفر اول وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشوری شد و سپس در تورنمنت زاگرب بالاتر از کامران قاسم‌پور و کایل اسنایدر آمریکایی، به مقام قهرمانی رسید، پیش از کشتی نیمه‌نهایی، از سد آرش یوشیدای ایرانی - ژاپنی گذشته بود.

در اطلاعیه فراجا اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری پلیس به آدرس www.police.ir مراجعه نمایید.

در ادامه هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ظریف گفت: اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود

رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، ادعای اخیر مقام‌های لهستان درباره اینکه مردی لهستانی با مسکو برای ترور «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین دسیسه‌چینی کرده نشانه‌ای است از اینکه حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند این رئیس جمهور اوکراین را از بین ببرند.

جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته 100 هزار تن گوشت منجمد و 30 هزار تن گوشت گرم وارد شد، اما برای امسال میزان واردات گوشت منجمد 140 هزار تن افزایش می‌یابد و حجم واردات گوشت گرم ثابت باقی خواهد ماند.

پلمب این واحد‌ها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

آژانس پروازه فضایی انسانی چین (CMSA) اعلام کرد شنژ و18 در زمان مناسب در آینده نزدیک به فضا پرتاب می‌شود.

فرد مورد نظر که هویت و انگیزه‌اش هنوز اعلام نشده، در پاریس بازداشت شده است.