شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

به تازگی تحقیقی درباره تاثیر صبحانه بر انگیزه دانش آموزان برای یادگیری و پیشرفت تحصیلی در مدارس استرالیا انجام شده است؛ محققان استرالیایی بررسی کردند که آیا صبحانه سالم، صبحانه ناسالم یا اصلا صبحانه نخوردن اهمیت دارد یا خیر.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از نجات جان دو کوهنورد اهل استان مرکزی در منطقه گردشگری «شیرز» شهرستان کوهدشت خبر داد.

شهردار منطقه 11 تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان ها بازرسی می کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

جواد نکونام در این بازی تیم خود را با ترکیب سید حسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف به زمین خواهد فرستاد.

این ویدئو که در بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان فیلمبرداری شده است، فرآیند پرورش و فرآوری گوشت و پوست تمساح را از نمای نزدیک به تصویر می‌کشد.

نتانیاهو در زمان صحبت با وزیر خارجه آلمان صدای خود را بلند کرد چرا که این مقام آلمانی ادعا‌های نتانیاهو درباره غزه را نمی‌پذیرفت.

امیرعبداللهیان گفت ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند و جمهوری اسلامی ایران توانست به اهداف خود در چارچوب پاسخ حداقلی برسد.

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا ادامه داد: به هر روی ما گزارش‌ها را دیده‌ایم و اوضاع میدانی را زیر نظر داریم. طی نوبت‌های مختلف هم به صراحت تصریح کرده‌ایم که از تمام طرف‌های درگیر انتظار داریم که از خود خویشتن‌داری نشان داده و اوضاع را تشدید نکنند.

تحلیلگر اسرائیلی در گفت و گو با بی بی سی گفت: وزیر امنیت ما، لات کوچه خلوت است.

مجید راهب، یک کارآفرین بین‌المللی بود که آوازه شهرت او توانست لقب «سلطان گلاب جهان» را برای ایران به ارمغان آورد.

طبق یک مطالعه که در سال 2023 از طریق مجله اروپایی تحقیقات پزشکی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت، فلاونوئید فیستین موجود در خیار ممکن است بتواند روند پیشرفت انواع خاصی از سرطان مانند سرطان پروستات را با اختلال مواجه سازد.

تیم فوتبال تراکتور با یک گل مغلوب نساجی شد.

لحظه باور نکردنی از تلاش ناامیدانه مادر آنتلوپی در کمپ دشت مارا در کنیا به یک کفتاری که بچه او را کشته و به دندان گرفته و با خود می‌برد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری آناتولی او در ادامه این نشست گفت که انگیزه فرانسه برای مقابله با حملات تنبیهی ایران «تعهد به امنیت اسرائیل» و «اجرای درخواست اردن که حریم هوایی آن نقض شد» بوده است.

مدتی است که دانشمندان سیاهچاله‌های ستاره‌ای با جرم‌های بسیار بیشتر، مانند سیاهچاله‌ای با 33 برابر جرم خورشید پیدا کرده‌اند. چرا سیاهچاله‌های با جرم متوسط کم‌یاب هستند؟ این سوالی است که دانشمندان هنوز در حال تلاش برای یافتن پاسخ آن هستند.

نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه میلادی گذشته برای انتقال کنترل این روستا‌ها به جمهوری آذربایجان ابراز آمادگی کرده و گفته بود: «سیاست ما جلوگیری از جنگ است، نه شروع آن.