چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

گیلان یکی از زیباترین استان‌های شمالی کشور است که با وجود جنگل‌ها، رودها، چشمه‌ها و ییلاقات بی‌نظیر در همجواری آن، زیبایی بهشت گونه‌ای به آن بخشیده است.

محسن صادقی: بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

"جوزپ بورل" مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: من از تصمیم کمیسیون اروپا برای قوانین اعطای ویزای چند بار ورود به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس استقبال می‌کنم.

در سال 2023، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها 144 بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به 90 درصد از این افراد در 10 دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود 75 درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند. حداقل 60 درصد از افراد شرکت کننده در این مطالعه اعتراف کردند که شب‌ها با تلفن خود می‌خوابند. بر اساس نتایج Reviews.org، حدود 57 درصد...

رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

دانشمندان معتقدند، ویروس آنفولانزا که مدام در حال تکامل و جهش است، به‌عنوان بزرگترین تهدید همه‌گیری در جهان به شمار می‌رود.

سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir از خرداد 1402 در اختیار عموم مردم بوده و به مرور انواع معاملات اجاره روی این سامانه بارگذاری و رفع ایراد شد.

ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود 15 کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

ویدئویی از تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس منتشر شده و پربازدید است. ویدئویی از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی، سه بازیکن مصدوم پرسپولیس در حال تمرین اختصاصی منتشر شده است.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1404-1403 تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

سایت غرفه یا پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در بینال ونیز راه‌اندازی شد.