شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مهمترین کاربرد جت شخصی در حوزه آموزش تعریف می‌شود و طبق قوانین فعلی امکان جابجایی از شهری به شهر دیگر وجود ندارد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: «متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است. گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می‌شود. ناگوارتر آن که این افراد که با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور و ظاهراً به سبب فرسودگی جسمی و روحی ناشی از این مشاغل از فهرست بیمه‌پردازان خارج می‌شوند، اما در عمل از بازار کار خارج نمی‌شوند که جا برای نیرو‌های جدید باز شود و جذب...

بشار اسد افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.

محققان دو شبکه الاستومری را مهندسی کردند. ریزذرات الاستومری تولید شده از قطره‌های امولسیون روغن در آب در محلول پیش‌ساز قرار می‌گیرند، در آن جا ترکیبات الاستومری را جذب کرده و متورم می‌شوند.

در این ویدئو مراحل پرورش و فرآوری میلیون‌ها قورباغه توسط کشاورزان تایلندی را می‌بینید.

گیاه جعفری بی‌نهایت مفید بوده و حاوی ترکیباتی است که می‌توانند از شما در برابر سرطان دفاع کند.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: قدر مسلم، چنانچه دستگاهی به وظایف قانونی خود در هر حوزه‌ای از جمله عفاف و حجاب، عمل نکرد و یا کم عمل کرد، این امر، رافعِ مسئولیت و وظایف دستگاه‌های دیگر نیست؛ فی‌المثل، پلیس نمی‌تواند بگوید، چون سایر دستگاه‌های مسئول در امر اقتصادی و معیشتی و فرهنگی به وظایف خود عمل نکرده‌اند، پس من هم در مقابله با جرمِ سرقت، به مسئولیت خود عمل نمی‌کنم!

این سکوها با ظرفیت نگهداری 100 پرتاب کننده موشک بزرگ افزایش قابل توجهی در قابلیت‌های نیروی دفاعی آمریکا در مقایسه با شناورهای نیروی دریایی این کشور ارائه می‌دهند.

رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

از ماراتون لندن تا انتخابات هند

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: مهمترین کانال ارسال پیام‌های دیپلماتیک بین ایران و آمریکا در طی دو هفته گذشته، سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران بوده است، البته دولت آمریکا از کانال‌های دیگر دیپلماتیک نیز غافل نشده است و پیام‌هایی را ارسال کرده است و پاسخ های دیپلماتیک هم از طریق آن کانال‌ها به آنها منتقل شده است.

سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و گفت: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودرو‌ها در آن محدوده می‌شود.

کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً 43 ساله مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

فیلم اکشن فانتزی «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» در جدیدترین هفته اکران خود رتبه اول گیشه سینمای چین را از انیمیشن برنده اسکار «پسر و مرغ ماهیخوار» ساخته هایائو میازاکی گرفت..

بخش عمده‌ای از برنامه‌های صدا و سیما زنده هستند و در برنامه‌های زنده هم کنترل اظهارات مهمانان کار ساده‌ای نیست. وظیفه ما این است که اولاً دقت‌های لازم را در انتخاب کارشناسان و مهمانان و افرادی که دعوت می‌شوند به عمل بیاوریم و مواردی که در انتخاب مهمانان و کارشناسان احتیاج به بررسی و بازنگری دارد را مدنظر قرار دهیم و بدان توجه کنیم.

پوران درخشنده در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت و با حضور بازیگران ایرانی و خارجی است.