یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

طبق قانون بودجه 1403، قیمت هر پیامک در سال جدید 4 تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

یک کابین کوچک چوبی که بر روی صخره‌ای شیب‌دار در منطقه‌ای خوش منظره در جنوب چین قرار گرفته، نام ناراحت‌ترین مغازه را در این کشور، به خود اختصاص داده است. این مغازه‌ی دو متر مربعی در ارتفاع 120 متری بالاتر از سطح زمین، به کوهنوردان منطقه دیدنی شینیوزای (Shiniuzhai) در استان هونان چین، نوشیدنی می‌دهد.

«نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی اسرائیل» گفت‌وگوی تلفنی کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در مصاحبه با شبکه RMC گفت که مشارکت هواپیماهای این کشور در رهگیری پرتابه‌های شلیک‌شده از ایران علیه اسرائیل بنا به درخواست اردن بوده است.

15 سال پیش در چنین روزی؛ کریستیانو رونالدو نخستین جایزه پوشکاش را با این سوپرگل تماشایی مقابل پورتو به دست آورد.

ستون‌نویس سیاست‌خارجی نشریه فایننشال تایمز در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل طی یادداشتی مواضع دولت بایدن در قبال رژیم اسرائیل را زمینه‌ساز گسترش تنش در خاورمیانه توصیف کرد.

این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط ماموران گمرک توقیف شد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق که به واشنگتن سفر کرده است در اظهاراتی در حاشیه این سفر گفت: سفرم به آمریکا مهم است زیرا در راستای بیان رویکردمان درمورد نوع روابط با واشنگتن است.

احمد احمدی صدر: طی اجرای این طرح سراسری که به مدت 15 روز در پایتخت به اجرا در می‌آید، نقاط گوناگون کلونی آسیب در نقاط مختلف شهر مورد ساماندهی قرار گرفته است.

کاربران دیوار در سال گذشته در میان عبارات مرتبط با «هنر» بیش از همه در جستجو مشاغل هنری بوده‌اند.

فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علی‌رام نورایی از شبکه نسیم تلویزیون روی آنتن می‌رود.

ناصر علیزاده، نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این...

بلژیک و جمهوری چک در واکنش به حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی سفرای کشورمان را احضار کردند.

«الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه اتریش در تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خصوص ضرورت اجتناب از افزایش درگیری‌ها در منطقه، برقراری آتش‌بس فوری در غزه و و برخی موضوعات دوجانبه تاکید کرد.

سید محمد هادی سبحانیان با صدور بخشنامه ای، احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1403 کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.