شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت: اجرای برنامه «سلامت خانواده» با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت برای جلوگیری از بروز بیماری و یا تشخیص بیماری در مراحل اولیه در افراد انجام می‌شود تا از تشدید بیماری در آنان جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: «متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است. گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می‌شود. ناگوارتر آن که این افراد که با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور و ظاهراً به سبب فرسودگی جسمی و روحی ناشی از این مشاغل از فهرست بیمه‌پردازان خارج می‌شوند، اما در عمل از بازار کار خارج نمی‌شوند که جا برای نیرو‌های جدید باز شود و جذب...

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توجیه کردن و جلب اعتماد ساکنان بافت‌های فرسوده، کار نوسازی مسکن در این بافت‌ها را رونق می‌دهد، عنوان‌کرد: قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آنان آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند.

کانال تخصصی "کی و چی" از آغاز دوره آموزشی رایگان خود خبر داد و نوشت:

در فروردین ماه سال جاری 118 نفر دچار غرق‌شدگی شده‌اند که از این تعداد متأسفانه 64 نفر فوت کرده‌اند.

یک گروه بین‌المللی از پژوهشگران می‌گویند شکل‌گیری حافظه بی‌شباهت به درست کردن یک املت با شکستن چند تخم‌مرغ نیست، چرا که قبل از شکل‌گیری الگوی حافظه جدید، مقداری تخریب دقیق لازم است.

براساس اعلام دادستانی آلمان، هر سه مظنون تبعه آلمان و مظنون هستند که از زمانی نامشخص قبل از ژوئن 2022، با سرویس مخفی چین همکاری «به شدت» نزدیکی داشته‌اند.

رئیسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال «ریاض حسین پیرزاده» و «موداسیر تیپو» سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

شترها احتمالا در آینده نه چندان دور به ستاره بزرگ صنعت جهانی کشاورزی و دامداری تبدیل خواهند شد. شیر این حیوان دو مزیت بزرگ دارد: نخست اینکه با تغییرات اقلیمی تولید آن تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و دوم اینکه از نظر مزایای سلامت برتری قابل توجهی نسبت به شیر گاو دارد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

الناز سخائیان، در مورد اهداف و اولویت‌های این شرکت گفت: «تلاش همیشگی ما در نستله در راستای ایجاد ارزش مشترک در جوامع محل فعالیت‌مان ادامه دارد و در این زمینه خود را نسبت به خلق ارزش برای مصرف کنندگان متعهد می دانیم. ارزش‌های نستله ریشه در احترام دارد، به همین دلیل مواردی همچون صداقت با مصرف‌کنندگان، استقبال از ایده‌ها و تفکرات جدید، حفاظت از محیط زیست و توجه به نسل‌های آینده، همواره...

85 درصد از سهام دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رسما امروز دوشنبه واگذار شد.

پخت نان محلی پاراتا در خیابان های دهلی همراه با نمایشی خاص

حجاب و عفاف را یکی دانستن اشتباه است / به جای اینکه به اصل موضوع بچسبند و اقتصاد را مدیریت کنند آمدند وارد مواردی شدند که با این روش‌ها مطلقا به مطلوب نمی رسند.

کیانوش عیاری ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» را پاداش جایزه فیلم «تنوره دیو» در جشنواره فیلم فجر دانسته است.

به‌عنوان تقویت‌کننده فوری طعم، کره می‌تواند طعم غذاهای مورد علاقه ما را افزایش دهد، با این حال، مدت‌هاست که به بسیاری از ما گفته می‌شود که مصرف این مکمل خامه‌ای را به دلیل محتوای چربی اشباع بالای آن به حداقل برسانیم.