یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

دراگون فایر یک سلاح لیزری بسیار قدرتمند ساخت بریتانیا است که می تواند تهدیدات هوایی را سرنگون کند.

عطاالله مهاجرانی در توئیتی نوشت: توفان الاقصی در 7اکتبر، آغاز فلسطین جدید بود. وعده صادق در 26فروردین آغاز خاورمیانه جدید است.

حامد سلطانی از مشهدی صحبت کردن کامران تفتی ذوق زده شد و با او همراه شد. در ادامه کامران تفتی مشغول معرفی یک غذا در مشهد شد و تاکید کرد که امتحان کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: البته پیشنهاد ما لغو روادید با 60 کشور بود که در دولت با لغو روادید با 33 کشور موافقت شد. با این لغو روادیدهای انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور تصریح کرد: 82 درصد از نظر تعداد و 353 درصد از نظر مساحت افزایش حریق در کشور داشتیم که عمدی و سهل‌انگاری‌بودن مهم‌ترین دلیل این حریق‌ها در سال گذشته بود.

تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، میهمان امروز سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آنها قرار گرفت.

ویدیو عجیبی که از یک مار را می‌بینید که باورکردنی نیست؛ سر جدا شده‌ی این مار بدن خودش را دشمن تشخیص می‌دهد و نیشش میزند و بدن مار هم دردش را حس می‌کند!

سرهنگ فیروز کشیر: در تصادفات فوتی شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود 37 درصد از عابرین پیاده، حدود 17 درصد تخلفات خودروها و نیز 46 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

ترامپ این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

هنوز فرسنگ‌ها فاصله میان فوتبال زنان ایران و شرایط ایده‌آل و حرفه‌ای وجود دارد اما بدون‌شک در سالیان آینده با توجه به پافشاری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال زنان، شرایط در ایران هم تغییر خواهد کرد...

این ویدئو که در مدرن‌ترین مزارع پرورش بز در کشور‌های مختلف جهان فیلبرداری شده است، مراحل پرورش، شیردوشی و فراوری شیر هزاران بز را به تصویر می‌کشد.

امین میرزازاده آخرین کشتی‌گیر ایران بود که در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روی تشک حاضر شد و در فینال 130 کیلوگرم مقابل مین سئوک کیم از کره‌جنوبی قرار گرفت و این کشتی را 5- صفر به سود خود تمام کرد.

در این ویدئو یک کدبانوی خانه دار روشی ساده و سریع برای جرم گیری و رسوب زدایی از شیرآلات خانگی را آموزش می‌دهد.

دیشب در هفته بیست‌ونهم شاگردان ژابی آلونسو در ورزشگاه خانگی شهر لورکوزن موفق شدند با گل‌های ویکتور بونیفیس، گرانیت ژاکا و فلورین ویرتز قهرمانی خودشان را در این فصل بوندس‌لیگا مسجل سازند. فلوریت ویرتز در بازی دیشب هت‌تریک کرد و زننده سه گل پایانی بایرلورکوزن بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسرائیل، اظهار داشت: بحران‌های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسرائیل دارد.

بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.