یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

علی البلیهی، مدافع الهلال، بعد از چند بار تلاش برای ایجاد تنش با کریستیانو رونالدو سرانجام در دیدار اخیر الهلال و النصر در سوپرجام عربستان موفق شد کاری کند که کریستیانو از کوره در برود و با او درگیر شود.

ویدئویی از تعزیه خوانی استاد حسین خواجه امیری (ایرج) استاد برجسته آواز ایران در حاشیه یک مراسم منتشر شده است. حسین خواجه امیری در 11 دیماه 1311 در نطنز به‌دنیا آمد. پدربزرگش ملا میرزا از خوانندگان بنام زمان ناصرالدین شاه بود و پدرش نعمت‌الله که از صدایی خوش و رسا برخوردار بود و ردیف می‌دانست، مدت‌ها او را تحت تعلیم خویش قرار داد. حسین در همان زمان در مراسم تعزیه‌خوانی شرکت می‌کرد و...

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) گفت واشنگتن در حال «سازماندهی یک پاسخ دیپلماتیک» به حمله ایران است تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کند.

در ادامه رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش با پرواز 17:30 استانبول اردوی تیم تراکتور را ترک کرد تا کار خود را در فوتبال ایران به پایان برساند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: هویت تاریخی ایرانیان با حجاب گره خورده است و باید در طرح عفاف و حجاب افراد هنجار شکن وره‌های آموزش و اخلاقی را طی کنند.

در خیلی از موارد مردم زباله‌های خود را اطراف سطل‌ها رها می‌کنند یا همه نوع زباله از جمله نخاله‌های ساختمانی را با یکدیگر در سطل‌ها و اطراف آن می‌گذارند.

جواد خیابانی در گفتگو با مهران غفوریان در برنامه شب خوش از شبکه سوم سیما، درباره دنبال کردن فوتبال حرفه‌ای تا رسیدن به گزارشگری فوتبال صحبت کرد.

در سال 2024 تاکنون، بوئینگ با 20 حادثه مواجه شده است که پرواز آلاسکا ایر به دلیل فقدان پیچ و مهره درب خروج که باعث خارج شدن آن از لولا شده، شناخته شده ترین مورد بوده است.

روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در یادداشتی به قلم هیم لوینسون نوشت: ما باختیم، حقیقت را باید گفت. ناتوانی در اعتراف آن همه چیزهایی را که باید در مورد روانشناسی فردی و جمعی اسرائیل بدانید را در برمی گیرد.

فصل پنجم سریال نون خ نسبت به فصل‌های گذشته از جذابیت کمتری برخوردار است و شخصیت‌ها و موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند تکراری شده است.

در این دوره عمره گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند؛ پروازها برای یک دوره 10 روزه برنامه‌ریزی شده است و مجموعاً بیش از 5000 نفر در ماه شوال زائر عمره خواهند بود.

مقام اروپایی با اشاره به تماس اخیر جوسپ بورل با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، ادعاها علیه دفاع مشروع ایران را تکرار و عنوان کرد: در این گفت‌وگو پیام روشن محکومیت اتحادیه درباره حمله صورت گرفته منتقل و اعلام شد که از ایران انتظار می‌رود دست از توسعه تنش‌ها بردارد.

منابع اسرائیلی گفتند این رژیم قرار بود در روزهای آتی حمله زمینی به رفح را آغاز کند، اما حمله ایران موجب شده حمله به رفح به تعویق بیفتد.

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا دولت بایدن می‌توانست رویکرد سختگیرانه‌تری در قبال ایران داشته باشد، گفت: مشکل می‌توان به کارهایی که رییس جمهور بایدن انجام داده نگاهی انداخت و گفت که ما به نوعی به ایران آسان گرفته‌ایم.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، آردا توران در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.