جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

در پیامک ارسال شده، نوشته شده بود: «توجه! طی روزهای نزدیک باید خودمان را در مقابل تهدیدات مصون بداریم. لذا در آستانه به وجود آمدن شرایط اضطراری، تقاضا می‌شود فوراً آب آشامیدنی و غذای خشک را تهیه نمایید. پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حملات ایران، پایگاه نظامی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

چین ماهواره Queqiao-2 را همراه دو ماهواره مینیاتوری کوچک تیاندو1 و تیاندو 2 در 20 مارس سال جاری میلادی به مدار زمین فرستاده است.

هاوینگ بیت کوین تا 8 روز دیگر انجام می‌شود و تحلیلگران باور دارند که این رویداد فشار خرید و قیمت بعضی از ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ابتدای اردیبشهت‌ماه سال جاری خبر داد.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته با هدف هدایت به سمت تولید هیچ محدودیتی برای تولید دستگاه‌ها و نوار تست قندخون ایجاد نگردیده است، گفت: طی دو سال گذشته با افزایش تولیدکنندگان که در حال حاضر 4 شرکت دارای پروانه تولید دستگاه و نوار قندخون هستند، واردات دستگاه‌های قند خون ممنوع گردیده است.

استفاده از این کلاه‌ها در برخی از دانشگاه‌ها و مدارس فیلیپین با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است. برخی از دانش آموزان و معلمان از این ابتکار استقبال کرده و آن را راه حلی موثر برای جلوگیری از تقلب می‌دانند. در مقابل، برخی دیگر معتقدند که این کلاه‌ها غیرضروری و دست و پا گیر هستند و می‌توانند تمرکز دانش آموزان را به هم بزنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیتسی گزارش دادند که شهردار «دیمونا» گفته است انتظار چنین حمله‌ای را نداشتند و چنین مسائل و اتفاقاتی برای «دیمونا»، امری غیرعادی تلقی می‌شود و حالتی از رعب و وحشت در این شهر حاکم شده است.

گوگل به‌تازگی مرورگر کروم را به قابلیت‌های آزمایشی هوش مصنوعی مجهز کرده است. اما AI در این مرورگر قادر به انجام چه کارهایی‌ست و چگونه می‌توان آن را فعال کرد؟

21 سال پیش در چنین روزی، دیوید سیمن یکی از بهترین سیو‌های تاریخ فوتبال را در بازی آرسنال برابر شفیلدیونایتد به ثبت رساند.

ابن رشد، علامه‌ی اندلسی دوره قرون وسطی، تأثیر قابل‌توجهی بر جهان غرب گذاشت و به شکل‌گیری رشته‌های پزشکی و فلسفه در غرب کمک کرد. او در دو قرن بعد از مرگش در دانشگاه‌های اروپا هم پیروانی داشت و هم دشمنانی که می‌خواستند آثار تفکر او را پاک کنند.

این ویدئو که در خیابان‌های پاکستان فیلمبرداری شده است، نحوه واوایشکا با دل، جگر، قلوه و دنبلان توسط یک آشپز خیابانی مشهور پاکستانی را به تصویر می‌کشد.

همزمان با طرح نظارتی نوروزی 800 میلیون ریال لوازم یدکی قاچاق در استان کشف شد.

پهپادهای کامیکازه (انتحاری) مرتباً خودروهای لجستیکی روسیه را که تدارکات را به نیروهای خط مقدم می‌بردند، مورد اصابت قرار می‌دهند. تنها راه برای رساندن مهمات، غذا و سایر مواد از منطقه خطر این است که آنها را در وانت‌های UAZ-452 Bukhanka بسته‌بندی و با حداکثر سرعت حرکت کنند. اما از این پس رانندگان باید حواسشان به آسمان و زمین باشد.