چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، گزنک و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت قزوین محدوده رودبار باعث گیرفتادن مردم در جاده شد.

وب سایت واللا اعلام کرده است که قبل از حمله احتمالی ایران، نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخر هفته به خانه یک میلیاردر آمریکایی در اورشلیم نقل مکان کرد...

ویدیویی منتشر شده از کنسرت فرزاد فرزین که نشان می‌دهد حین سکوتش صدای خواننده قطع نشده و احتمال می‌رود پلی بک انجام داده باشد را ببینید.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 10 اسفند ماه منتشره در تارنمای رسمی (www.ice.ir)، دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 27 فروردین ماه 1403، برگزار خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: آیا باز هم می‌گویید دستمزدِ کارگران باعث تورم می‌شود؟! آقای وزیر! کارگران دیگر توانِ زندگی ندارند و افزایشِ 35درصدیِ حقوق وضعیتِ آن‌ها را بدتر از قبل خواهد کرد.

بیشتر سواحلی که تمام ما به عمرمان دیده ایم آب‌هایی آبی رنگ با ماسه‌هایی روشن بوده اند. اما ظاهرا سواحل دیگری هم هستند که رنگ شان سیاه به نظر می‌رسد مانند ساحل سیاه ایسلند که یکی از غیرمعمول‌ترین ساحل‌های جهان است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در حال رفتن به مقر وزارت جنگ در تل آویو است، جایی که جلسه کابینه بعد از نیمه شب برگزار می‌شود.

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو به مصاف فامالیکائو رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید.

در ادامه سکانسی خنده دار از سریال خانه به دوش و عاشقانه‌های ناهید خانم و آقا ماشاالله را مشاهده می‌کنید. یکی از مجموعه‌های پر مخاطب ایرانی سریال خانه به دوش است. کارگردان سریال خانه به دوش رضا عطاران است.

این مراسم در پی فضاسازی‌ها و هجمه‌های مغرضانه و عقده‌گشایانه علیه حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بودند اما تصاویر منتشر شده از نماز جمعه نشان داد این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار شده است.

به گفته حزب الله این موقعیت بعد از انهدام موقعیت پدافندی سابق در کفر بلوم ایجاد شده بود که پهپادهایش دقیقا به هدف برخورد و آن را منهدم کردند.

رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند به کلیه مقامات سیاسی اسرائیل هشدار داده شده تا از سفر به خارج از سرزمین‌های اشغالی خودداری کنند و سفرهای از پیش برنامه ریزی شده را لغو کنند.

یکی از المان‌های اصلی هر صبحانه کامل و خوشمزه‌ای تخم مرغ هست. ویدیویی دیدنی از ترفند یک نیمروی متفاوت و جذاب را ببینید.

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی و یکم لالیگا مقابل مایوروکا به برتری رسید.

گروهی از مهندسان در ایالت اورگان آمریکا در حال تربیت سگ رباتی برای ناسا هستند که بتواند بر سطح ماه راه برود. به این تیم متخصصان دو سال فرصت و دو میلیون دلار بودجه داده شده تا به ناسا برای مطالعه سطح ماه کمک کنند. تیم محققان پروژه لسی شامل متخصصان ناسا، دانشگاه ای‌اندام تگزاس، انستیتو تکنولوژی جورجیا، دانشگاه ایالتی اورگان، دانشگاه تمپل و دانشگاه پنسیلوانیا است.

علی خطیر: از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند.