چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

«کوهسار» همچنین برای پوشش خبری برجسته از خروج آمریکا و به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان به عنوان برنده جایزه عکاس سال 2021 مجله «پولکا» معرفی شد.

بخشی از برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری و حضور مهران غفوریان را مشاهده می‌کنید.

با پایان یافتن ایام نوروز، به جز یک اجرا از ماکان بند در چهارشنبه 17 فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه، خبری از برگزاری کنسرت ها در روزهای آینده فروردین ماه در تهران نیست

دبیر ستاد حقوق بشر ضمن اعلام آمادگی قوه قضائیه برای رسیدگی به شکایات در حوزه خشونت علیه زنان، ابراز امیدواری کرد تا لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت، هرچه سریعتر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

فرزاد فرزین خواننده پاپ با انتشار ویدئویی با تشکر از همه مردم ایران توضیحاتی درباره وضعیت سلامتی خود ارائه داد.

یکی از دلایل اکران ضعیف نوروز به میزان سفرها در تعطیلات نوروز هم ربط داده می‌شود و شاید مردم با پایان تعطیلات، علاقه داشته باشند به تماشای فیلم‌های سینمایی بنشینند و بتوانند در اکران ماه رمضان این فرصت را پیدا کنند، اما این موضوع هم به شرط اطلاع‌رسانی خوب، صدا و سیما اتفاق می‌افتد.

فقط خدا به شما رحم کند با آن سکوت عمدی تان! مشارکت در ظلم، یا انکار آن؛ خودِ ظلم است.

«سبز ایرانی» یا «سبز پرشین» یکی از 9رنگی است که دنیا آن را به نام ایران می‌شناسند.

سورپرایز حرفه‌ای جناب خان و همکاری با کل استودیو خندوانه را ببینید.

شبنم مقدمی قرار بود نقش مهد علیا را در سریال جیران بازی کند. پس از این که شبنم مقدمی در این سریال بازی نکرد و مریلا زارعی جایگرینش شد، حال مقدمی درباره به سرانجام نرسیدن این همکاری توضیح می‌دهد.

این تابلو نقاشی رنگ روغن یکی از چهار اثر هنری است که این هنرمند فرانسوی از منظره‌های «نورماندی» در فرانسه خلق کرده است. این نقاشی نخستین‌بار توسط «ویکتور شوکیه» یک مجموعه‌دار مهم آثار امپرسیونیست قرن نوزدهم خریداری شد.

مجموع آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی بر اساس اطلاعاتی که در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا ساعت پایانی روز 13 فروردین درج شده، 33 میلیارد و 410 میلیون تومان با 873 هزار و 257 نفر تماشاگر است.

به نظر می‌رسد نتفلیکس با توجه به حواشی اخیر پیرامون «ویل اسمیت» در ساخت این پروژه احتیاط به خرج داده است و مشخص نیست که آیا تلاش خواهد کرد این پروژه را با بازیگر و کارگردان دیگری مقابل دوربین ببرد یا خیر.

مجموع آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی بر اساس اطلاعاتی که در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا ساعت پایانی روز 13 فروردین درج شده، 33 میلیارد و 410 میلیون تومان با 873 هزار و 257 نفر تماشاگر است.

گیتی معینی، بازیگری که سالیان سال است چهره او را در سینما و تلویزیون می‌بینیم، به تازگی در سریالِ «جناب‌عالی» ایفای نقش کرده است.