یک‌شنبه 22 مهر 1403

عقربه‌های ساعت روزبه‌روز به نابودی اسرائیل نزدیک می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عقربه‌های ساعت روزبه‌روز به نابودی اسرائیل نزدیک می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: اسرائیل به‌یقین بداند که عقربه‌های ساعت، روزبه‌روز به نقطه‌ای نزدیک می‌شود که این دولت غاصب و گردنکش، نابود خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به برکت مقاومت ملت شریف ایران، جبهه‌هایی در منطقه شکل گرفته و دولت غاصبی که روزی شعار می‌داد نیل تا فرات مال من است، امروز در غزه متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام روز جهانی قدس این است که مسلمان پیرو پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت (ع) زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود و همیشه از مظلوم در برابر ظالم، حمایت می‌کند.

رحمانی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر انقلاب، روز قدس، روز نماد صف‌بندی حق علیه باطل است، تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند از مردم مظلوم فلسطین، حمایت می‌کنیم و این حمایتمان آشکار است و ترس و ابایی هم از این حمایتمان نداریم.

وی افزود: روز قدس به ما می‌گوید که در برابر ستمگر باید ایستاد ولو اینکه دولت‌های قلدری پشت آن بایستد و پشتیبانی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شاید نتوانیم مانند سال‌های گذشته به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دهیم ولی دولت غاصب اسرائیل بداند که آرزوی نابودی اسرائیل، ذره و لحظه‌ای از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 رمضان سال 1399ه. ق (16 مرداد 1358 ه. ش) در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده و از آن‌ها خواستند برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*