یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم یک شرکت لجستیکی اماراتی مرتبط با ایران خبر داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم یک شرکت لجستیکی اماراتی مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور فرانسه مدعی است که این کشور درباره سازماندهی حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، اطلاعات «مفیدی» در اختیار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن ایزدان خواستار اجرای قانون در افزایش مستمری بازنشستگان شد. حسن ایزدان خواستار اجرای قانون در افزایش مستمری بازنشستگان شد. در آخرین نشست شورای عالی کار، حداقل مزد کارگران 35 درصد و مزد سایر سطوح 22 درصد به اضافه مبلغ ثابت افزایش یافت؛ اما به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن با بیان اینکه بیش از 125 هزار واحد مسکن مهر در مرحله ساخت باقی‌مانده است، از برنامه تکمیل و تحویل بیش از 67 هزار واحد در نیمه نخست امسال خبر داد. مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن با بیان اینکه بیش از 125 هزار واحد مسکن مهر در مرحله ساخت باقی‌مانده است، از برنامه تکمیل و تحویل بیش از 67 هزار واحد در نیمه نخست امسال خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سید احمد خادمیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسامه حمدان» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مذاکرات برای آتش بس به رغم تمامی تلاش های ما هیچ پیشرفتی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس امروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد که نیروهای ناتو به اوکراین اعزام نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 سال پیش یک گروه تبهکار از فروشگاه‌های تهران مشروبات خارجی سرقت می‌کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زنی به همراه چند مرد دیگر که مشروبات خارجی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرقت می‌کردند به دام پلیس افتادند. روزنامه اطلاعات 15 فروردین 1353 این گزارش مصور این خبر را منتشر کرد. گزارش را بخوانید و عکس دو تن از اعضای باند را تماشا کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی برای غلبه بر هراس خود از حمله احتمالی ایران، مرخصی همه یگان‌های ارتش را تعلیق و نیروهای ذخیره را فرا خوانده و سیستم‌های «جی پی اس» را مختل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوجه سبز میوه خوش طعم بهاری همیشه قیمت گرانی داشته اما 5 عدد نیم میلیون امسال، قیمتی دور از انتظار بود. گوجه سبز میوه خوش طعم بهاری همیشه قیمت گرانی داشته اما 5 عدد نیم میلیون امسال، قیمتی دور از انتظار بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ در بسیاری از مغازه های بالای شهر تهران، گوجه سبز هم اکنون با قیمت 3 میلیون و 850هزار تومان به فروش می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی به ضربه گلوله کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون هدیه‌ای خاص و ویژه به پیشکسوت پرسپولیس داد. سردار آزمون هدیه‌ای خاص و ویژه به پیشکسوت پرسپولیس داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش باشگاه رم به مناسبت تولد شیث رضایی، پیشکسوت تیم پرسپولیس به او یک اسب هدیه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست های فشار حداکثری واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تحریم های جدیدی را علیه چندین نفتکش در رابطه با ایران اعمال کرده است؛ تحریم هایی که این نهاد آمریکایی مدعی است علیه «درآمد نظامی ایران» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که طی روزهای اخیر توجه افکار عمومی به مساله حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق جلب شده است و شب گذشته حوادثی در چابهار رخ داد، امروز نرخ دلار، سکه و طلا در بازار آزاد به اوج خودش رسید. در حالی که طی روزهای اخیر توجه افکار عمومی به مساله حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق جلب شده است و شب گذشته حوادثی در چابهار رخ داد، امروز نرخ دلار، سکه و طلا در بازار آزاد به اوج خودش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون هیچ گونه درگیری در مرزهای خارجی خراسان رضوی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی پلیس حواسش به شهروندان هست. به گزارش عرشه آنلاین؛ یادداشت یک پلیس برای هموطنی حواس پرت در شبکه‌های مجازی حسابی در فضای مجازی وایرال شده است.