جمعه 28 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: روز نهم آذرماه امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت 18 دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه پاسخگویی مدیران ارشد قم به والدین تعدادی از دانش‌آموزان در پی وقوع حوادثی در برخی مدارس استان برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مسمومیت دانش آموزان در قم به چه دلیل بود؟ جزییات بیشترا بخوانید

وب‌گاه فرارو

دانش آموزان مدرسه فاطمیه در منطقه صفاشهر با علایم تهوع، استفراغ و سرگیجه به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد بروغنی جوان اهل پاکدشت کرج است که به اتهام تجمع مقابل فرمانداری و تخریب اموال عمومی و حمله به یک بسیجی به اعدام محکوم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر محمد بروغنی: محمد در بند عمومی است و به قرنطینه نرفته‌است / در تماس تلفنی گفت فعلا خوب است / من و پسرم هر دو کارگر هستیم و پسرم در آتش سوزی فرمانداری حضور نداشته است / آن بسیجی که شاکی خصوصی است قرار بود امروز و فردا رضایت بدهد / وکیل محمد بروغنی: درخواست اعاده دادرسی را ثبت کردیم / درخواست توقف حکم داده‌ایم / واقعا نمی‌شود پیش بینی کرد که حکم متوقف می‌شود یا نه / چهارشنبه برای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: در پی برخورد یک دستگاه سمند با 2 دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند و سرنشینان خودروی سمند متواری شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ علیرضا رحیمی گفت: در پی برخورد خودروی سمند با 2 دانش آموز در مشهد، متاسفانه هر دو نفر فوت شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی تصادف در بلوار امامیه شهر مشهد متاسفانه دو دانش آموز جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی درباره جان باختن دو دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه منتخب آثار نقاشی، پوستر و نگارگری با عنوان «سردار دل ها» در روز سه شنبه، 13 دی ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه منتخب آثار نقاشی، پوستر و نگارگری با عنوان "سردار دل‌ها" در گالری ابوالفضل عالی برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این حادثه دلخراش، یک دستگاه پراید و پژو پارس در مسیر پل هفت تیر به سمت ابتدای هنرستان وکیل آباد 16 در مشهد با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در حادثه رانندگی در مشهد 2 نفر در دم جان باختند.