شنبه 31 شهریور 1403

علیرضا صبیری قهرمان تفنگ شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
علیرضا صبیری قهرمان تفنگ شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، 31 خرداد و اول تیر ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد. در فینال تفنگ بزرگسالان علیرضا صبیری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابراهیم موحدیان موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین مجتبی خاکی در رده سوم ایستاد. در بخش جوانان و نوجوانان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، 31 خرداد و اول تیر ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در فینال تفنگ بزرگسالان علیرضا صبیری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابراهیم موحدیان موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین مجتبی خاکی در رده سوم ایستاد.

در بخش جوانان و نوجوانان تفنگ ابوالفضل نعمتی در رده نخست ایستاد، محمدمهدی طهماسبی عنوان نایب قهرمانی را دریافت کرد و آتیلا محمدرضایی سوم شد.

گفتنی است، دومین مرحله از مسابقات سلاح‌های بادی آقایان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای خدمت یادواره پیشکسوت تیراندازی، مرحوم جواد کوهپایه زاده برگزار شد.

انتهای پیام /