جمعه 14 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت، فراتر و ورزش در روز جمعه 11 فروردین مشخص شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عیدی شبکه‌های مختلف تلویزیون، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در یازدهمین روز فروردین‌ماه قرار است فیلم‌هایی از جشنواره فجر به همراه «گربه چکمه‌پوش» و «معکوس» پولاد کیمیایی را روی آنتن ببرد.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای آخرین روزهای تعطیلات عید نوروز، تدارک ویژه‌ای دیده و چهار فیلم جشنواره فجر در قابِ سیما اکران خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

20 فیلم شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت، فراتر و ورزش در روز چهارشنبه نهم فروردین ماه مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عیدی شبکه‌های مختلف سیما در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای نهمین روز فروردین فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان تدارک دیده که در میان آنها نام فیلم برگزیده جشنواره فیلم فجر به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

پخش تیزرهایی از تلویزیون نشان می‌دهد گویا مذاکرات صداوسیمایی‌ها برای پخش تلویزیونی فیلم‌های سیمرغ گرفته جشنواره فیلم فجر به سه فیلم برگزیده از جمله فیلم «شماره 10» مجید صالحی رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قسمت ابتدایی فصل سوم سریال «پوست شیر»، تنش ماجراها تا حدی فروکش کرده و فضا احساسی‌تر شده است. در این بین با به میان آمدن نام بازیگران جدید، گمانه‌زنی مخاطبان درباره رباینده ساحل به سمت‌وسوی دیگری رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی اوسیوند می گوید: اگر فیلمنامه‌ها خوب باشند بازیگر در هر مدیومی آن را انتخاب می‌کند. دستمزد نجومی و بحث‌های این‌طوری که مطرح می‌شود را هم نمی‌توانم بپذیرم.

خبرگزاری تسنیم

علی اوسیوند می‌گوید من بسیار شنیدم که گفته‌اند در شبکه نمایش‌خانگی به بازیگران پول بیشتری می‌دهند. این‌طور نیست؛ به نظرم کار هنرمندان و تولیدکنندگان در پلتفرم سخت‌تر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسول صدرعاملی در مراسم اعطای پروانه کارگردانان فیلم اولی، خطاب به فیلمسازان حاضر در جمع اظهار کرد: «شما دیگر فیلم اولی نیستید بلکه عضو جدی سینمای ایران هستید و مطمئن هستم که خوش خواهید درخشید. هیچ رفاقت بازی در کار نبود و سفارش‌ها اصلا در کار شورا تاثیری نداشت. اعضای شورا از آثار رسیده و مصاحبه‌های حضوری به این نتیجه و جمع‌بندی رسیدند و تلاش کردیم تا 87 استعداد آینده‌ساز را به سینمای...

وب‌گاه خبر آنلاین

86 نفر از کارگردانان فیلم‌اولی که ماحصل تغییر مکانیزم «شورای تأیید صلاحیت فیلم‌اولی‌ها» به‌شمار می‌روند، با در نظر گرفتن تحقق عدالت فرهنگی از 25 استان تأیید صلاحیت شدند.