پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ایمان صفا که به تازگی حضور در مجموعه‌های «جوکر» و «مافیا» را تجربه کرده است، می گوید مردم در رئالیتی شوها، خودِ واقعی هنرمندان را می‌بینند و برای همین او هیچگاه با تقلب در مسابقه‌ای چون مافیا، سابقه هنری‌اش را خراب نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا

ایمان صفا که به تازگی حضور در مجموعه های جوکر و مافیا را تجربه کرده است، می گوید: مردم در رئالیتی شوها، خودِ واقعی هنرمندان را می‌بینند. او تاکید می‌کند که بازی مافیا، بازی هر روز ما در زندگی است و ما هر روز یک نقش را بازی می‌کنیم.

خبرگزاری میزان

در آستانه پخش سری جدید «شب‌های مافیا» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، از پوستر اصلی این برنامه، رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر «مستطیل قرمز» گفت: این فیلم درباره شهدای بمباران زمین فوتبال چوار است که سندیت تاریخی دارد، پس پرداختن به این موضوع ارزشمند و بسیار انسانی است و نباید از ذهنیت و گنجینه تاریخی ما پاک شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند که از این تعداد سه فیلم «صدای دل»، «خاموشی» و «شام اول» جدید هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه فیلم جدیدِ «صدای دل»، «خاموشی» و «شام اول» در میان نوستالژی‌هایی همچون «نفوذی» و «بدوک» پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سه فیلم جدیدِ «صدای دل»، «خاموشی» و «شام اول» در میان نوستالژی‌هایی همچون «نفوذی» و «بدوک» پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما همچون هر هفته، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را روی آنتن می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» با حضور عوامل فیلم و میهمانان ویژه فوتبالی، در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و نقد و بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانا

فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» هم‌زمان با اکران در سینماهای کشور، یکشنبه 8 اسفند ساعت 18 با حضور عوامل فیلم و میهمانان ویژه فوتبالی، در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «موچه‌خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو با خلاصه داستان، «احمق‌ها را معروف نکنیم»، فروش نسبتا خوبی را در سه روز ابتدایی اکران برای خود رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» گفت: کاراکترهای فیلم نیز مابه‌ازای بیرونی دارند و این فیلم بر اساس واقعیت سال 1365 ساخته شد که نمایان‌گر رشادت‌های اهالی منطقه چوار است.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» یکشنبه 8 اسفند، در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» با چهره اندوهناک اندیشه فولادوند بر روی آن، منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، در آستانه اکران ویژه فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی زنده‌یاد سیدعلیرضا سجادپور از چهارشنبه 4 اسفند در سینما‌های منتخب سراسر کشور، پوستر این اثر رونمایی شد. طراحی پوستر این فیلم سینمایی که پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد، محمد تقی‌پور انجام داده است. «مستطیل قرمز» به قلم...