جمعه 14 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، خلاصه داستان و بازیگران فیلم‌های بخش سودای سیمرغ بر اساس اعلام تهیه‌کنندگان در سامانه جشنواره، به شرح زیر است: آن‌ها مرا دوست داشتند تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا رحمانی بازیگران: امیرحسین آرمان، مهسا اسماعیلی، شهرام قائدی، نسیم ادبی، علی صالحی، هادی تسلیمی، شیلان مدنی، ایرج...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خلاصه داستان فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و اسامی بازیگران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سریال «پوست شیر» طولانی‌ترین شبِ سال برگشت؛ همان‌طور با شور و هیجان و کات‌های تند و تیز که این انتظار وجود دارد همین‌طور بماند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای ابتدایی زمستان و دی‌ماه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سایه‌های سبز»، «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «داستان‌های ویرجینیای غربی»، «گناهکار» و «آتاناز» 5 فیلم جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ماه‌های آینده شبکه‌های سیما سریال‌هایی با ژانر‌های گوناگون و متنوع را روان آنتن تلویزیون می‌کنند.

خبرگزاری دانا

سریال تاریخی «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که روایت مبارزات یکی از قهرمانان کرد با استعمارگران روس و انگلیسی است به زودی راهی آنتن خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

با نگاهی به ترکیبِ سریال‌های آماده پخش و حتی بلاتکلیف‌های رسانه ملی می‌توان نویدِ اتفاقات خوبی را برای فصل زمستان، نوروز و رمضان و سالِ 1402 در قابِ شبکه‌های تلویزیونی داد.

خبرگزاری دانا

نوید و جمشید برادران مهاجر افغانستانی که سال‌هاست مقیم ایران شده اند، این روزها با «پوست شیر» همه را مجذوب قدرت هنری خود کرده اند؛ سریالی در ژانر ملودرام و معمایی پلیسی که تا بحال علاوه بر استقبال فوق العاده مخاطبان، نظر مثبت منتقدان را نیز به همراه داشته است.

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، بخش اجراهای خیابانی خود را به صورت مجزا و همچون رویدادی مستقل در نقاط مختلف یزد برگزار کرد.

خبرگزاری دانا

شهدای زمین فوتبال روستای چوار ایلام نمونه ای از ناگفته های بسیار هشت سال جنگ تحمیلی است که با زبان هنر روایتگری شده است و عزمی ملی و هنرمندانه می خواهد تا این حقایق بر زمین نماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سریال «سلمان فارسی» در حالی این روزها 33 درصد از مرحله تصویربرداری را به پایان رسانده که بناست با نظر کارگردان تعداد قسمت‌های سریال از 40 به 60 افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین قسمت از سریال «پوست شیر» درحالی عرضه می شود که با یک غافلگیری در پایان قسمت دوم همراه بود.

وب‌گاه الف

فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی که در جدیدترین بیانات رهبر انقلاب اسلامی از آن نام ُبردند و تقدیر کردند، چه فیلمی است و درباره آن چه می‌دانیم؟!

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار از فیلم سینمایی "مستطیل قرمز" نام برده و از عوامل آن تقدیر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ژانر پلیسی بدون شک از پرطرفدارترین گونه‌های آثار سینمایی و تلویزیونی است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. روحیه ماجراجویانه ما ایرانی‌ها نیز ما را در زمزه مخاطبان پر و پا قرص این آثار قرار می‌دهد. به مناسبت گرامیداشت مقام زحمتکشان نیروی انتظامی نگاهی به سریال‌های پلیسی موفق و ماندگار سال‌های اخیر تلویزیون داشته ایم. پلیس جوان پلیس جوان به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی نگاهی به سریال‌های پلیسی موفق و ماندگار سال‌های اخیر تلویزیون داشته ایم.