جمعه 14 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

خبرگزاری تسنیم

در حالی که رسانه‌ها به نقل از محمدحسین لطیفی خبر از توقف تصویربرداری سریال "سنجرخان" داده‌اند، رئیس سیمای استان‌ها اخبار متفاوتی در این‌باره می‌دهد از جمله پس‌تولید سنگین و جلوه‌های ویژه این سریال.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پشت صحنه سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، امشب از شبکه سه پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتقد سینما و تلویزیون گفت: سریال «سرجوخه» به عنوان بهترین سریال «احمد معظمی» به ضرباهنگ توجه داشته و سریالی خوش‌ریتم بود.

خبرگزاری میزان

قسمت آخر سریال تلویزیونی «سرجوخه» امشب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین قسمت سریال سرجوخه امشب روی آنتن می رود.

خبرگزاری تسنیم

عوامل و بازیگران سریال "سرجوخه" با حضور در خبرگزاری تسنیم درباره پایان‌بندی این مجموعه و اتفاقاتی که بیننده را شگفت‌زده می‌کند، صحبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا جمعه (28 آبان) ساعت 20 میزبان بهروز رضوی صدای ماندگار هنر دوبله، گویندگی در رادیو وتلویزیون است. پخش قسمت جدید برنامه گفتگومحور «رخ به رخ»، فیلم سینمایی «مشت آخر» و سریال» بچه مهندس2» از دیگر اخبار امروز صداوسیماست.

خبرگزاری ایسنا

تهیه کننده «سرجوخه»، این سریال را سندی تصویری از جنایت‌های بیگانگان علیه کشور در دوران کرونا توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم

«سرزمین خیالی»، «بانوی سایه‌ها»، «تقدیم به اولیویا»، «طماع» و «زیم مهاجم» 5 فیلم 2جدیدی‌اند که آخر این هفته به نمایش در می‌آیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «نفوذ»، «سقوط یوخن والتر»، «پائیز در ایوان خانه نشسته است»، «گروه نجات»، «توربو»، «سجل»، «سرزمین خیالی»، «جوجه تیغی ها»، «بانوی سایه ها»، «فراتر از فریب»، «مسافر ری»، «تقدیم به اولیویا»، «مورچه ای به نام زی»، «پت و مت»، «طماع»، «نمک حلال»، «زمانی برای رویا نیست»، «از یاد رفته»،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی هفته با فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «سرزمین خیالی»، «بانوی سایه‌ها»، «تقدیم به اولیویا»، «طماع و زیم مهاجم» 5 اثر جدیدی هستند که آخر این هفته به نمایش در می‌آیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوزان ساراندون و شان پن با فیلم «سقوط یوخن والتر»، مت دیمون و کریستف والتس با فیلم «سرزمین خیالی» و کلایو اوون و نائومی واتس با فیلم «تجارت جهانی»، در دو روز آخر هفته، مهمان تلویزیون خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

«سرزمین خیالی»، «بانوی سایه‌ها»، «تقدیم به اولیویا»، «طماع» و «زیم مهاجم» پنج اثر جدیدی هستند که آخر این هفته از تلویزیون پخش می‌شوند.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «نفوذ»، «سکوت خدا»، «زعفرانی»، «سفر صفرعلی» و «ویل هانتینگ نابغه» پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 آبان ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

کارگردان «سرجوخه» می‌گوید، داستان این سریال یک قصه خطی نبود که با سه چهار شخصیت جلو برود. با وجود برخی نقدها که به عملکرد تلویزیون وارد است، اگر کار خوبی در این رسانه بسازی همچنان مخاطب دارد. او همچنین خطاب به برخی بازیگران جوان تصریح می کند: چرا فکر می‌کنید به جایگاهی رسیده‌اید که می‌توانید از رسانه‌ای به این مهمی (تلویزیون) عبور کنید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از دوشنبه هفته گذشته به کنداکتور شبکه سه اضافه شده است. این مجموعه مانند دیگر ساخته‌های آن‌ها در سال‌های اخیر، فضای امنیتی دارد.