پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال نمایش خانگی «پوست شیر» به کارگردانی برادران محمودی سر انجام از امشب توزیع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» بعد از یک هفته غیبت، به پخش برمی‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین قسمت سریال «پوست شیر» هفته آخر شهریورماه به پخش رسید اما چهارشنبه هفته آینده و اوایل مهرماه خبری از این سریال نشد. بسیاری از توقف آن به خاطر برخی از حواشی خبر داده بودند اما پیگیری‌ها نشان از ادامه پخش این سریال می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» بعد از یک هفته غیبت، به پخش برمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» بعد از یک هفته غیبت، به پخش برمی‌گردد.

وب‌گاه فرارو

ویدئوی پربازدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که «علی اوسیوند»، بازیگر سینما و تلویزیون در آن می‌گوید: «مسئله من را در گینس هم باید بنویسند... عاشق حمیرا ریاضی شدم. 9 یا 10 سال خواستگار ایشان بودم و پدرش مخالف بود و فکر می‌کرد مثلا خیلی قالتاقم، قیافه‌ام غلط انداز بود و...»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بدون شک وقتی یک خانواده به خواستگار دخترشان پاسخ مثبت یا منفی می‌دهند، براساس یک سری دلایل و شواهد این کار را می‌کنند. صرف‌نظر از درست یا نادرست بودن این دلایل، شناخت آن‌ها می‌تواند به خواستگار کمک کند تا تکلیف خود را بهتر بداند و تلاش خود را برای رفع آن‌ها انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: ویدئوی پربازدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که «علی اوسیوند»، بازیگر سینما و تلویزیون در آن می‌گوید: «مسئله من را در گینس هم باید بنویسند... عاشق حمیرا ریاضی شدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در طی سال‌های گذشته آثار تلویزیونی مختلفی درباره عاشورا ساخته شدند که هرچند تعدادشان انگشت‌شمار است اما برخی از آن‌ها سالیان سال است که از تلویزیون پخش می‌شوند و همچنان مخاطبان پای گیرنده‌های خود به دیدن این سریال‌ها می‌نشینند.

وب‌گاه عصر ایران

علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان برنامه خندوانه شده بود و در این برنامه خاطرات جالبی از خواستگاری مداوم خود را تعریف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته مهمان برنامه خندوانه شده بود و در این برنامه خاطرات جالبی از خواستگاری مداوم خود را تعریف کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما از تلاش برای آماده شدن سریال «راز ناتمام» شهید باهنر در شهریور و «سنجرخان» در زمستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» از 16 تیر از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و داستانی در زمان قاجار را روایت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای ابتدایی فصل تابستان، تلویزیون در کنارِ نوستالژی‌ها، فیلم‌های جدیدی همچون «شکست سخت» و «آسمان نیمه شب» برای شبکه‌های سیما درنظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون این هفته بیش از 30 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش از شبکه‌های سیما آماده کرده است که به روی آنتن می‌برد.