جمعه 14 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید سریال تلویزیونی «سنجرخان» همچنان ادامه دارد و به تازگی گروه این مجموعه، برای ادامه کار به شهرک سینمایی دفاع مقدس رفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه تصویربرداری مجموعه «سلمان فارسی» مدتی است در شهرک سینمایی غزالی مستقر شده است تا تصویربرداری بخش‌های مربوط به اورشلیم را به سرانجام برساند. بنا بر این گزارش، این روز‌ها هم زمان دکور‌های بخش‌های دوره ساسانی، آتشگاه و سربازخانه ماربین، شهر جی، دروازه میدان مشق و دیوان خانه که بخش‌های اصلی ایران ساسانی هستند، در مرحله تولید قرار دارد. داوود...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاروانسرای زین‌الدینِ مهریزِ یزد برگزار شد.

خبرگزاری دانا

اصغری با اشاره به اینکه در دوران پهلوی کشور ایران جولانگاه آمریکایی ها و غرب شده بود بیان کرد: استعمار ستیزی، استقلال و آزادی و حمایت از مستضعفین مورد نظر امام انقلاب بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز تا 22 بهمن شبکه‌های مختلف تلویزیون، فیلم‌های سینمایی انقلابی را روی آنتن می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ایام پیروزی انقلاب اسلامی حدود 50 فیلم سینمایی از شبکه های دو، پنج، نمایش و شما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان

در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و جشن بزرگ پیروزی حدود 50 فیلم سینمایی از شبکه‌های دو، پنج، نمایش و شما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

صداوسیما در آستانه دهه فجر و شروع جشنواره‌هایی همچون فیلم فجر، از امروز جشنواره سینمایی خودش را با فیلم "آفتاب و زمین" جواد شمقدری آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن دنیای کاغذی، زنده باد نماینده، پرواز، یک اشتباه خوب، یک روز خوب، جیب برها به بهشت نمی روند، فیلادلفی، صلح شکن، سرقت طلایی، قاچاقچی، تنت، آخرین مهلت، آدم کوچولوها، توربو، لپسیس، استادی با پنجه های شکسته، سارق بانک، مرتضی، قبل و بعد، شهرت اسب ها، دوبار زندگی کن، گنگستر آمریکایی، کلاشینکف، متخصص، کیش و مات، مهلت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مخاطبان رسانه ملی در آخرین روز دی‌ماه و شروع بهمن ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشند؛ «سی و سه روز»، «روزگار قریب»، «کیش و مات» و «جیب برها به بهشت نمی‌روند» از جمله فیلم‌های این هفته است.

وب‌گاه الف

40 فیلم سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از این تعداد، «زنده باد نماینده»، «قاچاقچی» و «لپسیس» سه فیلم جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در کنار نوستالژی‌های سینمایی، چند فیلم جدید به نام‌های «زنده باد نماینده»، «قاچاقچی» و «لپسیس» از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از این تعداد، «زنده باد نماینده»، «قاچاقچی» و «لپسیس» سه فیلم جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری میزان

در آخرین روز دی ماه و شروع بهمن ماه همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دنیای کاغذی»، «زنده باد نماینده»، «پرواز»، «یک اشتباه خوب»، «یک روز خوب»، «جیب بر‌ها به بهشت نمی‌روند»، «فیلادلفی»، «صلح شکن»، «روبو»، «در حلقه» و «روزگار قریب» پنج‌شنبه 30 دی ماه و جمعه 1 بهمن ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

پای صحبت‌های قهرمانی نشستیم که سال‌هاست به نام پیشکسوت صدایش می‌زنیم؛ کسی که در ورزش رشد کرده و برای ورزش دل می‌سوزاند.