جمعه 28 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عزت الله مهرآوران (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) صبح امروز (دوشنبه 19 مهرماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور علاقمندان و برخی از هنرمندان تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری فیلم بلیط در سینما فرهنگ برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سریال "افرا" در شبکه یک به ایستگاه پایانی رسید و باید دید بالأخره کیانوش عیاری با "87 متر" به آنتن خواهد رسید و یا مجموعه‌ای از آرشیو و بخش تأمین شبکه، جایگزین افرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «بلیط» به کارگردانی مرتضی رحیمی با حضور عوامل سازنده فیلم و با اجرای «علیرضا مرادی» در سالن شماره 2 سینما فرهنگ برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمیرا ریاضی در سالگرد عقدش با علی اوسیوند پستی منتشرکرد.

خبرگزاری ایسنا

فیلم های تلویزیون در روز دوشنبه، پنجم مهر ماه با رنگ و بوی اربعین حسینی و دفاع مقدس پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا

شبکه نمایش در پی درگذشت زنده یاد سیامک اطلسی تله فیلم «نیزارهای بلند» را پخش می کند. شبکه نسیم هم در ساعات پایانی روز بکشنبه، بازپخش برنامه «چهل تیکه» از این هنرمند را روی آنتن برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «چهل تیکه» سال 98 میزبان سیامک اطلسی بازیگر، کارگردان، نویسنده و دوبلور بود، که با اجرای محمدرضا علیمردانی روی آنتن شبکه نسیم رفت. همزمان با درگذشت سیامک اطلسی، این برنامه امشب، 4 مهر ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود. شبکه نمایش نیز تله فیلم «نیزار‌های بلند» را با بازی این هنرمند فردا دوشنبه 5 مهر، ساعت...

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای تعطیل پایان هفته فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان در شبکه‌های گوناگون تلویزیون پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند. «دو بار زندگی کن»، «برادری» و «بر فراز بال عقاب ها» سینمایی های جدید این هفته هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال تلویزیونی "سنجرخان" با وجود مشکلات فراوان چه از حیث شرایط کرونایی و چه مشکلات بودجه‌ای، در کردستان و شهرهای همجوارش از مرز 80 درصد فیلمبرداری گذشته است. این در حالی است که به خاطر تشدید وضعیت کرونایی و برخی از مسائل و مشکلات دیگر در تعطیلی موقتی به سر می‌برد و حسین جلالی اعلام کرد اگر تمام شرایط فراهم شود 10 روز دیگر فیلمبرداری سریال از سرگرفته...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های جدیدی مثل «آموزش بد»، «پسران ماجراجو»، «رویای یک دونده»، «شاهد بیگناه»، «دیده نشدگان» و «ققنوس» در کنداکتور سینمایی تلویزیون قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ماجرای نیمروز 1»، «آموزش بد»، «ریچارد لک لک»، «یک تابستان پر هیجان»، «من و جمعه»، «پسران ماجراجو»، «تروریست»، «فرود هشتم»، «رویای یک دونده 1»، «هر شب تنهایی»، «رویای یک دونده 2»، «حرفه ای (لئون)»، «آخرین امپراطور»، «سرتو بدزد رفیق»، «روز پدر»، «شاهد بیگناه»، «عملیات آمستردام»، «ماجرای هاکل بری فین»، «به همین...

خبرگزاری دانا

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در حالی مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند که بازیگران جدیدی جلوی دوربین سیدداوود میرباقری رفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در حالی مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند که بازیگران جدیدی جلوی دوربین داوود میرباقری رفته اند.