جمعه 28 اردیبهشت 1403

علی اوسیوند

علی اوسیوند

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از دوشنبه هفته گذشته به کنداکتور شبکه سه اضافه شده است. این مجموعه مانند دیگر ساخته‌های آن‌ها در سال‌های اخیر، فضای امنیتی دارد.

خبرگزاری میزان

قسمت چهارم سریال «سرجوخه» امشب جمعه هفتم آبان روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

سریال "سرجوخه" از قسمت اول به سراغ خواننده حاشیه‌ساز و اتفاقات سایت‌های شرط بندی و قمار رفت؛ حواشی که در فضای‌مجازی هم بازتاب‌هایی به دنبال داشت.

خبرگزاری میزان

«سرجوخه» در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای براساس متنی از حسین امیرجهانی از 3 آبان هر شب ساعت 20:45 روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

سازندگان سریال جاسوسی تلویزیون که از امشب روی آنتن خواهند آمد با سایت‌های شرط‌بندی و قمار وارد جریان نفوذ اسرائیلی‌ها می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال «سرجوخه» که پخش آن به دلیل پاره‌ای از مشکلات به تعویق افتاده بود؛ با رایزنی‌های انجام شده و تامین نظرات ارائه شده به جدول پخش شبکه سه برگشت. این شبکه از جمعه 30 مهر با پخش تیزری جدید اعلام کرد که «سرجوخه» از سوم آبان ماه روی آنتن می‌رود. این سریال را ابوالفضل صفری تهیه کرده که پیش از این سریال‌های امنیتی جاسوسی «خانه امن»، «سارق روح» و «ترور...

خبرگزاری میزان

در آستانه پخش سریال «سرجوخه» تصویربرداری این سریال با گذشت یک سال به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه پخش سریال «سرجوخه»، تصویربرداری آن پس از یک سال به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه پخش سریال «سرجوخه» تصویربرداری این سریال با گذشت یک سال به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با اعلام زمان پخش سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، تیزر این سریال منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال امنیتی‌جاسوسی «سرجوخه» ساخته احمد معظمی که قرار بود از سه‌شنبه (27 مهر) پخش شود، طبق اعلام شبکه سه از دوشنبه (سوم آبان) روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان

سریال امنیتی_جاسوسی «سرجوخه» ساخته احمد معظمی که پخش آن با مشکلاتی روبه رو شده بود طبق اعلام شبکه سه قرار است از دوشنبه سوم آبان ماه روی آنتن برود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از دوشنبه این هفته پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که روابط عمومی معاونت سیما، امروز صبح اعلام کرد درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» از امشب سه شنبه 27 مهرماه روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود، حدود یک ساعت بعد روابط عمومی سریال خبر داد که این سریال فعلا پخش نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سرجوخه» ساخته جدید احمد معظمی که طبق اعلام شبکه سه قرار بود از سه‌شنبه 27 مهرماه روی آنتن برود؛ فعلا پخش نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، از امشب سه شنبه 27 مهرماه روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.