دوشنبه 26 شهریور 1403

عملکرد درخشان بولی مقابل ذوب آهن:/ ساحل عاج هم در فوتبال ایران ستاره دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عملکرد درخشان بولی مقابل ذوب آهن:/ ساحل عاج هم در فوتبال ایران ستاره دارد!

کوین بولی در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، کوین بولی، مدافع ساحل‌عاجی خیبر خرم‌آباد در بازی با ذوب آهن نمایش کاملی داشت و توانست علاوه‌بر عملکرد خوب در خط دفاعی گل تساوی این تیم را هم به ثمر برساند.

بولی اولین گلزن خارجی تاریخ خیبر خرم‌آباد است در فصل نقل و انتقالات با حواشی زیادی راهی این تیم شد و این بازیکن بعد از اعلام رسمی توسط باشگاه استقلال خوزستان راهی خرم‌آباد شد تا بین این دو باشگاه جدال‌هایی ایجاد شود که به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی در قرار داد او وجود داشته باشد.

این بازیکن در بازی با ذوب آهن توانست با جایگیری مناسب روی ضربه آزاد، روی ضرب دوم از داخل محوطه جریمه، دروازه گاندوها را باز کند و یکی از بازیکنان برجسته هفته سوم لیگ برتر باشد.

این بازیکن ساحل‌عاجی با تسلط خوبی که روی توپ‌های ارسالی و همچنین پوشش عمق خط دفاع خیبر داشت، نمایش دفاعی کاملی در بازی با ذوب به نمایش گذاشت تا خیال رضا مهاجری از حضور یک مدافع تاثیرگذار در تیم‌اش آسوده باشد.

در این فصل لیگ برتر خارجی‌های تاثیرگذاری برای تیم‌های مختلف به میدان رفتند که خیبر خرم‌آباد هم با حضور بولی در خط دفاعی و باتیستا درون دروازه، استفاده خوبی از سهمیه خارجی خود داشته است.

پولی بعد از بکو فوفانا و دریسا اسویوبا سومین بازیکن ساعل عاجی تاریخ لیگ برتر است و به نظر می‌رسد که فصل بهتری از دو بازیکن پیشین تجربه کند.

عملکرد درخشان بولی مقابل ذوب آهن:/ ساحل عاج هم در فوتبال ایران ستاره دارد! 2