سه‌شنبه 10 مهر 1403

(عکس) رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!

لیونل مسی پیش از اولین حضور خود در زمین تمرین اینتر میامی سوار بر خودرویی بود که چراغ قرمز را رد کرد هر چند که خوشبختانه سانحه رانندگی ایجاد نشد!

اینتر میامی شنبه اعلام کرد که لیونل مسی را با قراردادی دو سال و نیمه به خدمت گرفته است که این قرارداد، قابلیت تمدید تا 2026 را دارد. لئو در تیم جدیدش شماره 10 را به تن خواهد کرد. مسی پس از ترک پی اس جی تصمیم گرفت که راهی اینتر میامی شود آن هم در حالی که پی اس جی و الهلال عربستان به شدت به دنبال خرید او بودند.

مسی ساعاتی پیش از اعلام رسمی انتقالش، برای اولین بار به زمین تمرین اینتر میامی رفت که هواداران هم منتظر بودند و برایش دست تکان دادند. لئو بامداد دوشنبه مورد معارفه قرار می گیرد که انتظار می رود که مراسم بزرگی برای تجلیل از او در پیش باشد. این مراسم که توسط باشگاه اینترمیامی با عنوان "رونمایی" مورد تبلیغ قرار گرفته، قرار است که با استقبال فوق العاده ای مواجه شود و حتی سه هزار صندلی اضافی در ورزشگاه قرار گرفته تا بیشترین هوادار ممکن تماشاگر آن باشند.

اما نکته ای که در زمان حضور مسی در زمین تمرین اینتر میامی مورد توجه قرار گرفت، مربوط به رد کردن چراغ قرمز توسط خودروی لئو بود. مشخص نیست که مسی راننده خودرو بوده یا یکی از خدمتکارانش اما خوشبختانه سایر راننده ها حواسشان بود و اتفاق ناگواری رخ نداد.

از میان اخبار

(ویدیو) اظهارات جنجالی پدر نکونام: برایش پرونده سیاسی درست می‌کنند و می‌اندازنش گوشه زندان! 

(ویدیو) واکنش مسی به بوسیده شدن ناگهانی توسط یک هوادار!

(عکس) ورود سازمان خصوصی‌سازی به ماجرای هوادار متمول پرسپولیس

افشای رقم قرارداد عیسی آل‌کثیر با سپاهان