جمعه 30 شهریور 1403

عکس | ملاقات نیکی کریمی و قلعه‌نویی؛ خانم بازیگر پا به‌توپ شد!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس | ملاقات نیکی کریمی و قلعه‌نویی؛ خانم بازیگر پا به‌توپ شد!

بازیگر و کارگردان نام‌آشنای سینما با حضور در تمرین استقلال موج خبری خاصی ایجاد کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیکی کریمی که از اواسط دهه 80 شمسی به صرافت کارگردانی هم افتاده، اوایل تابستان 1391 قصد ساختن مستندی در مورد فوتبال ایران داشت و این قضیه را جلو برد.

به گزارش خبرورزشی، او برای تحقق هدفش سر تمرین چند تیم مطرح کشورمان حاضر شده و با شخصیت‌های سرشناس فوتبال ایران گفت‌وگو کرد. اتفاقا خبرورزشی 29 شهریور سال 91 گزارشی از حضور این بازیگر و کارگردان در تمرین استقلال منتشر کرد. حضوری که آن زمان پر سر و صدا شده بود و عکس‌هایش در فضای مجازی وجود دارد.

حضور در اتومبیل قلعه‌نویی کریمی همراه با گروه تصویربرداری خود قبل از آغاز تمرین استقلال در ماشین امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت آبی‌پوشان نشست تا با او حین رسیدن به محل تمرین گفت‌وگو کرده باشد. نیکی کریمی در کمپ استقلال چند ژست با توپ گرفت و پا به توپ شد. او برای لحظاتی روپایی هم زد تا نشان دهد با فوتبال بیگانه نیست!

فوتبال و زندگی نیکی کریمی هنگام ترک کمپ حجازی در گفت‌وگویی کوتاه خطاب به خبرنگاران گفت: فوتبال عین زندگی است. بالا و پایین و تلاطم دارد. یک روز برایت روز شادی است و روز دیگر اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد که موجب ناراحتی می‌شود.

258 258

کد خبر 1960072
عکس | ملاقات نیکی کریمی و قلعه‌نویی؛ خانم بازیگر پا به‌توپ شد! 2