شنبه 12 خرداد 1403

فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من، مطالبه‌ای با عنوان «استخدام طلاب سطح یک در آموزش و پرورش را خواستاریم» ثبت کردند که 1656 حمایت کننده دارد. در آن نوشته شده است: «با توجه به اینکه طلاب با سطح یک، شش سال درس طلبگی و حوزوی را گذرانده‌اند، یعنی معادل کارشناسی و بالاتر از آن، اما در پذیرش ورودی آموزش و پرورش گفته شده سطح 2. لذا از شما درخواست پذیرفته شدن طلاب سطح یک را در ورودی آموزش و پرورش خواستاریم و از مسئولین می‌خواهیم در جهت پرورش نسل انقلابی و کادر انقلاب در آینده اهتمام ورزیده و طلاب را در این مسیر حمایت نمایند.»

سطح یک به همراه مدرک دیپلم به شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش اضافه شد

حجت‌الاسلام محمد مقدم ثبت‌کننده این مطالبه که خود در شهر قدس تهران ساکن است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: آموزش و پرورش اخیراً آزمون استخدامی را برگزار کرد که در آن برای شرکت طلاب حوزه علمیه شرط شده بود که حتماً باید سطح 2 حوزه بوده و کارت پایان خدمت داشته باشند. افرادی که از دوره راهنمایی و مدرک سیکل وارد حوزه می‌شوند، به راحتی تا قبل از 30 سال می‌توانند به سطح 2 برسند اما افرادی که دیپلم می‌گیرند و پیش دانشگاهی را می‌گذارنند تا سی سالگی نمی‌توانند به سطح 2 برسند. به همین دلیل شرط سنی شرکت در آزمون را از دست می‌دهند.

وی گفت: مطالبه ما این است که برای طلاب شرایط به جزء سطح 2، سطح یک به همراه مدرک دیپلم هم اضافه شود تا افراد بیشتری بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

حضور طلاب، تربیت دینی را در مدارس رقم می‌زند

مقدم گفت: آموزش و پرورش به دنبال جذب نیروهای انقلابی، متعهد و مذهبی است که طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند گزینه‌های خوبی در این زمینه باشند. اصلاح این شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی، بستر بیشتری برای شرکت طلاب فراهم می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی بسیاری علاقه‌مند شرکت در این آزمون استخدامی هستند که شرایط فوق را ندارند. اصلاح این شرایط کمک بسیاری به آموزش و پرورش برای حضور طلاب و تحقق تربیت دینی در مدارس خواهد داشت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت آموزش و پرورش

حوزه علمیه

تربیت دینی

تحول نظام آموزشی

فارس من آزمون استخدامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید 2
فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید 3
فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید 4
فارس من | شرایط حضور طلاب را در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصلاح کنید 5