دوشنبه 16 مهر 1403

فایل صوتی بنیامین نتانیاهو لو رفت / باید به ایران پاسخ سطحی بدهیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
فایل صوتی بنیامین نتانیاهو لو رفت / باید به ایران پاسخ سطحی بدهیم

به‌تازگی یک فایل صوتی از سخنان نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است.

نتانیاهو در این جلسه که صوت آن در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می شود می‌گوید: حملات ایران باعث شده که ابهت و بازدارندگیِ ما از بین برود. ناچاریم به ایران پاسخ بدهیم. اگر نتوانیم به حمله ایران جواب بدهیم، حجم ترس در داخل اسرائیل بیشتر می‌شود و این خطرناک است. ما نمی‌خواهیم داخل اسرائیل از این نابه‌سامان‌تر بشود و وضع از این بدتر شود.

خبر مرتبط هشدار مکرون به نتانیاهو درباره جنگ در لبنان و غزه / به نفع‌تان نیست

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس‌جمهور فرانسه خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ما باید فورا تلاش قاطعی را در راستای بهبود راه‌حل‌های سیاسی جهت تضمین امنیت اسرائیل و کل خاورمیانه اتخاذ کنیم.»

ما برای پاسخ به ایران 2 مسئله را باید در نظر بگیریم؛ اول اینکه پاسخ باید سطحی باشد تا ایران حمله دوباره نکند. فقط باید حمله اتفاق بیفتد؛ حالا این حمله می تواند به‌صورت سطحی باشد. دوم اینکه این حمله باید در رسانه بزرگنمایی شود و بزرگ جلوه کند تا تأثیر رسانه‌ای داشته باشد.

مهم‌تر از این‌ها کار رسانه ای است؛ باید قبل‌از عملیات ما علیه ایران، ترس در ایران حاکم شود؛ مثل کاری که ایران با ما کرد و باعث شد فروشگاه‌ها خالی شود و مردم ما نگران از وضعیت شدند. این اتفاق باید در ایران بیفتد و نگرانی در ایران حاکم شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

فایل صوتی بنیامین نتانیاهو لو رفت / باید به ایران پاسخ سطحی بدهیم 2