دوشنبه 2 مهر 1403

فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟

مدیرعامل شرکت رادین، یکی از زیرمجموعه های گروه حصین (مالک طاقچه) که تقریبا با تمام بانک‌ها، سازمان ها و نهادهای جمهوری اسلامی قرارداد مالی دارد، علناً علیه جمهوری اسلامی موضع گیری و فحاشی می کند، نهادهای نظارتی و اطلاعاتی هم در حال تماشا هستند.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر هنجارشکنی برخی شرکت های استارتاپی با واکنش‌هایی همراه شده است، از جمله شرکتهای ازکی، دیجی کالا و طاقچه که بعضا برخوردهایی هم با این شرکتها شده است، به عنوان مثال اقدام پلتفرم طاقچه در فضای مجازی موجی از اعتراضات را از سوی ناشران به همراه داشت؛ تاجایی که نزدیک به 50 ناشر از قطع همکاری خود با این وب‌سایت خبر دادند و امروز وزارت ارشاد رسماً اعلام کرد که طاقچه مجوز فعالیت ندارد و از ساعتی قبل هم سایت این استارتاپ از دسترس خارج شده است.

پلتفرم طاقچه یکی از زیرمجموعه‌های «گروه حصین» هست که 9 شرکت را در اختیار دارد. یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه حصین شرکت «رادین» است که فردی به نام میثم رجبی مدیرعاملی شرکت رادین و مدیرتوسعه هولدینگ حصین را برعهده دارد.

اما نکته مهم در مواضعی است که میثم رجبی مدیر شرکت رادین علیه جمهوری اسلامی ایران گرفته و می گیرد! او در توییت‌های متعددی به جمهوری اسلامی ایران فحاشی کرده آنهم درحالی که در قالب شرکت تحت مدیریتش تقریبا با تمام نهادهای مهم جمهوری اسلامی قرارداد همکاری دارد و طبعا پول‌های کلانی را از همین طریق به جیب زده است.

بر اساس آنچه شرکت رادین در سایت خود اعلام کرده، عموماً در حوزه سامانه‌های بانکی و پرداخت، سرویس‌های امنیت فناوری اطلاعات، سامانه های اپراتوری مخابرات، نرم افزارهای سفارشی و سخت افزارهای حوزه امنیت سایبری و مخابرات فعالیت می کند.

جالب اینکه این شرکت در سایت خود برخی مشتریانش را که طبیعتا با آنها قراراد داشته و مبالغی را در ازای ارائه خدمت از آنها دریافت کرده است، شامل ریاست جمهوری، سازمان امور مالیاتی، شاپرک، سداد، سایپا، همراه اول، شرکت ملی پخش فراورده های نقتی، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران خودرو، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت ارتباطات، شرکت آب و فاضلاب استان تهران و جمع زیادی از بانک‌های دولتی و خصوصی ایران اعلام کرده است.

حال سوال اینجاست که چطور می شود، مدیر شرکتی که به صورت علنی و در فضای مجازی به راحتی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام فحاشی کند اما آزادانه به فعالیتش ادامه داد و تقرییا از تمام نهادهای مهم دولتی و حکومتی کشور پولهای کلانی به جیب می زند.

به نظر می رسد لازم است نهادهای نظارتی و اطلاعاتی به این موضوع سریعاً ورود کنند و برخورد قانونی لازم را داشته باشند، هرچند عدم ورود این نهادها تا الان هم سوال برانگیز است.

فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟ 2
فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟ 3
فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟ 4
فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟ 5
فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت / نهادهای اطلاعاتی چه کار می‌کنند؟ 6