دوشنبه 16 مهر 1403

فراجا با نیرویی انقلابی در خدمت مردم است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فراجا با نیرویی انقلابی در خدمت مردم است

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: فراجا با نیرویی انقلابی از مرزها تا شهرها و روستاها و در تعطیلی و غیرتعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار قاسم رضایی؛ جانشین فرمانده انتظامی کشور، در حاشیه آئین تجدید میثاق نیروهای انتظامی کشور با آرمان‌های امام راحل گفت: براساس قانون، فراجا وظیفه انتظام دارد اما تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشورهای دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.

وی ادامه داد: مجموعه سازمان‌انتظامی خادم ملت است و مردم حامی این خادمان هستند؛ هر ساله نیمه‌دوم مهرماه را به عنوان گرامیداشت فراجا قرار داده‌اند و افتخار ما این است که در این دوران تجدید‌میثاقی با امام‌راحل و شهدا داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: فراجا حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و افتخار مجموعه انتظامی این است که فرمانده آن یک ولی فقیه است؛ در ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) و بعد از آن تا به امروز امام خامنه‌ای فرماندهی و راهبر نیروهای تحت امر هستند.

وی تاکید کرد: فراجا علیه هنجارشکنان، قاچاقچیان، سارقان و افرادی که علیه امنیت و مصالح جامعه حرکت می‌کنند، عمل کرده و می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: امروز رهبری به عنوان بت‌شکن زمان، بالای‌سر و فرمانده اصلی فراجا است و دیدیم که در چند روز گذشته در مجموعه دانش‌آموختگان نیروهای مسلح چگونه فرزندانش را نوازش کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: فراجا با نیرویی انقلابی از مرزها تا شهرها و روستاها و در تعطیلی و غیرتعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است.

خدمات پلیس در جامعه قابل توصیف نیست مردم شریف ایران اسلامی شاهد فداکاری‌های پلیس هستند