یک‌شنبه 27 خرداد 1403

فراخوان پویش ادبی «کاروان آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان اعلام شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فراخوان پویش ادبی «کاروان آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان اعلام شد

حوزه هنری کودک و نوجوان، در نظر دارد به منظور شناسایی، جذب و پرورش کودکان و نوجوانان مستعد سراسر کشور، پویش ادبی «کاروان آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان 10 تا 18 ساله را برگزار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این پویش که شامل بخش‌های «شعر» و «داستان» است، در موضوعات «قیام عاشورا»، «شخصیت‌های عاشورا»، «خانواده»، «امید»، «ایثار و فداکاری» و «موضوع آزاد» برگزار می‌شود.

مقررات شرکت در پویش:

برای شرکت در این پویش، ابتدا به سایت www.artfest.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید، پس از آن، آثارتان را که با قلم 14 و با فونت Bzar و حداکثر در یک صفحه تایپ شده است حداکثر تا تاریخ هفتم مهرماه بر روی سایت بارگذاری کنید.

هر فرد می‌تواند به صورت همزمان در هر دو بخش «شعر» و «داستان» شرکت کند.

جوایز پویش:

دبیرخانه پویش ادبی کاروان آفتاب ضمن تقدیر از آثار برگزیده، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه، کارگاه‌های ادبی به صورت مجازی و چاپ آثار برگزیده در قالب مجموعه شعر و داستان خواهد کرد.

علاوه بر این، برگزیدگان و استعدادهای ادبی در قالب کارگاه‌های ادبی «مکتب خانه مهر»، به عضویت در آمده و در دوره‌های آموزش مجازی که با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود، شرکت داده می‌شوند. ضمنا آثار برگزیدگان دوره‌های آموزشی در ماهنامه «مکتب خانه مهر» به چاپ خواهد رسید.

اما مهم‌ترین خبر خوش برای شرکت‌کنندگان در این پویش این است که آثار برگزیدگان دوره‌های آموزشی پس از تأیید اساتید و کارشناسان مربوطه با نام صاحب اثر، در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام /