پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا (C 3 S) امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که زمین در سال گذشته میلادی با اختلاف قابل‌توجهی، به عنوان گرم‌ترین سیاره در تاریخ ثبت شد و به احتمال زیاد 2023 گرم‌ترین سال جهان در یکصد هزار سال گذشته نیز بوده است.

کوچه باغ‌های خاوران دیگر سکوت دلنشین همیشگی را ندارند و روزی نیست که صدای اره برقی از باغ‌های آن به گوش نرسد؛ درخت‌هایی که ایستاده می‌میرند و جای آن‌ها درختی کاشته نمی‌شود.

در تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی، جلد 12، صفحه 438 درمورد غار اصحاب کهف آمده است: اینکه اصحاب کهف در کدام منطقه از روی زمین زندگی می‌کردند و این غار در کجا قرار داشته، در میان دانشمندان و مفسران گفتگو بسیار است.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پرواز‌ها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم.

رزمایش شبانه پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا سه شنبه شب در اطراف این شهرستان مرزی برگزار شد.

در حالی‌که شب گذشته (18 دی‌ماه) میانگین کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم (قرمز) قرار داشت، هم‌اکنون تهران هوای پاک را تجربه می‌کند.

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: 23 نفر مصدوم حادثه انفجار کارخانه لوازم بهداشتی و آرایشی سیمین دشت فردیس توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

خودرو‌های پلاک شهرستان بدون پرداخت عوارض در محدوده طرح ترافیک تردد می‌کنند این درحالی است که شهروندان تهرانی برای هر ساعت تردد باید هزینه به شهرداری پرداخت کنند.

به گفته برخی منابع غیررسمی بخشی از بدنه هواپیما حوالی روستای سفیدارک در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رویت شده، اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان دسترسی به این نقطه تاکنون میسر نشده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، اعلام کرد: در 9 ماهه امسال میانگین سنی فوت‌شدگان در کشور برابر با 66.03 سال بوده است که در بین استان‌ها بالاترین میانگین سن مربوط به استان گیلان با 71.04 سال و کمترین مربوط به استان سیستان و بلوچستان با 50.2 سال است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال یخبندان شبانه در این استان هشدار داد و از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات خبر داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نور از وقوع آتش سوزی عرصه های جنگلی حوالی روستای لاویج بخش چمستان این شهرستان خبر داد.

کاربران فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مالچ‌پاشی را پایانی بر احیای دریاچه ارومیه و پذیرفتن خشکی دریاچه دانسته‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران سرهنگ سعید راستی امروز سه شنبه 19 دی ماه 1402 از مصدومیت یکی از اراذل سطح یک تهران در بهشت زهرا خبر داد.

پسر نوجوان که میلیون‌ها تومان ازحساب افراد مختلف در چند استان کلاهبرداری کرده بود، اعتراف کرد برای این‌که می‌دانستم این‌کار راحت است و به آسانی طعمه‌های خود را در تله می‌اندازم با عکس دخترانی که در اینترنت پیدا کرده بودم، کانال و سایت صیغه یابی راه انداختم و بعد از مراجعه مردان، حساب‌شان را خالی می‌کردم.

دادگستری کل استان تهران اعلام کرد که فروش دخانیات توسط فروشگاه‌های آنلاین ممنوع است.