چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امضاء تفاهمنامه حج تمتع 1403 بین ایران و عربستان، خبر داد.

تپه باستانی «قمی‌آباد» که سابقه آن به پیش از تاریخ اسلام برمی‌گردد و حدود 7 هزار سال قدمت دارد؛ در نزدیکی روستای قمی‌آباد از توابع بخش قلعه نو در شهرستان ری قرار دارد.

سازمان هواشناسی کشور از برفی شدن آسمان تهران طی امروز، خبر داد.

صبح روز پنجشنبه پرواز تهران به سقز به‌دلیل نقص فنی هواپیما به مهرآباد بازگشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب رئیس پلیس راه تهران بزرگ، خبر داد.

بخشی از ناآرامی اجتماعی ما، ریشه در همین قراضگی‌ها دارد. مدیرت ناکارامد از دید من مدیریت قراضه و بدقواره است که نمی‌تواند امور را به درستی تنظیم کند. در تعریف دولت مدرن به توانایی توازن و تنظیم بهنجار رابطه بین نهاد‌ها و سازمان‌های اجتماعی اشاره می‌شود. وقتی این کار به درستی انجام نمی‌شود، تبعاتی هم خواهیم دید.

بازرس ویژه رئیس جمهور با اشاره به مشکلاتی که از دولت قبل به این دولت به ارث رسیده است، اظهار کرد: همه مردم این موضوع را در استان لمس کرده‌اند و باید این را بدانیم برخی موضوعات با یک شب و یا یک سال قابل حل نیست و اگر کسی بگوید این کار را می‌کنم وعده بیجا می‌دهد البته برخی از موضوعات در کوتاه مدت قابل حل است به ویژه اولویت‌هایی که دولت دارد مثل آلودگی هوا که نه تنها در خوزستان بلکه در...

در فیلم زیر لحظه هجوم موج ریزگرد‌ها در شهر سرخس را مشاهده میکنید.

دکتر سیدمحمد صابری درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: از 13 نفر بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، هشت نفرشان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

سازمان هواشناسی در هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش برف در نواحی با اقلیم سرد و مرتفع، وزش باد شدید موقتی، مه گرفتگی، کاهش دید، در مناطق کوهستانی کولاک برف، کاهش نسبی دما و احتمال بهمن خبر داده بود.

مدیرعامل آبفای مازندران با بیان اینکه این استان با 3 میلیون و 400هزار نفر جمعیت 15 درصد از آب‌های سطحی و 85 درصد از سفره‌های زیرزمینی استفاده می‌کند، افزود: آب سد شهید رجایی، صالحی مازندرانی و میجران از آب‌های سطحی استان تامین می‌شوند که 422 دهانه چشمه و 741 حلقه چاه منابع آبی استان محسوب می‌شود.

«هنوز فراموش نکردیم که حبیب محبیان با چه وعده‌هایی آمد و نهایتاً چه بر سر او آمد و هنوز به یاد داریم در دولت احمدی‌نژاد، در دوره‌ای که رحیم‌مشایی همه‌کاره دولت شد، زمزمه دعوت از خوانندگان چگونه قوت گرفت. حبیب فکر می‌کرد از فردای ورود به ایران، کنسرت برگزار می‌کند و هواداران این «مرد تنهای شب» آزادانه و راحت بلیت کنسرت او را تهیه می‌کنند، اما نه‌تنها چنین نشد بلکه دو سه سال بعد که تمام...

شاخص کیفیت هوا در اغلب 23 منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط آلوده برای تنفس تمامی افراد گزارش شده است.

برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

سینا علیخانی سفیر بیماران SMA گفت: از وقتی عمل کردم خیلی بهتر هستم و دارو برایم رسیده است. مسئولان دارو‌ها را به همه بدهند نه اینکه اولویت‌بندی بکنند که اثرگذاریِ دارو کم شود.

قریب یک دهه‌است که موضوع تغییرات در جدول تعطیلات هفتگی کار در ایران موردبحث است؛ دو روزه‌کردن تعطیلات آخر هفته به باور بسیاری الزامی است و دولت باید دیر یا زود به آن بیندیشد.