دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

نرخ تبلیغات در صفحه این افراد متفاوت است و عدد ثابتی ندارد. مثلا در تعیین قیمت تبلیغات در صفحه اینفلوئنسر‌ها میزان مخاطبان و تعداد فالوئر‌ها مهم است. اما تبلیغات در صفحه سلبریتی‌ها قدری متفاوت است. چرا که در این صفحه‌ها به جز هزینه عمومی تبلیغات، باید هزینه برند هم پرداخت شود که رقمی بالاتر از باقی اینفلوئنسرهاست.

در این زمینه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس درباره خبر ارسال نامه و مهلت 15 روزه فدراسیون جهانی بورس‌ها به بورس‌های ایران در مورد اعلام نحوه اجرای ضوابط FATF گفت: موضوعی با این عنوان وجود خارجی ندارد و هیچ‌گونه نامه‌ای دریافت نشده است

هر گرم طلای 18 عیار هم 452 هزار تومان ارزش گذاری شد. نیم سکه 2330000 تومان و سکه جدید 4495000 تومان قیمت خورد. جدیدترین نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز جمعه 29 آذر 98 را در ادامه بخوانید

در بازار مسکن تهران یک واحد مسکونی نوساز 135 متری واقع در دربند با شرایط رهن 600 میلیون تومانی در فایل اجاره قرار گرفته؛ این واحد دارای دارای آسانسور، انباری، بالکن و پارکینگ است. یک دستگاه آپارتمان نوساز با مساحت 180 مترمربع واقع در امام زاده قاسم دارای 2 پارکینگ، روف گاردن، جکوزی، سونا با 200 میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه 19 میلیون تومانی عرضه شده است.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این‌که ظرفیت ثبت‌نام در این چهار شهر برای شهروندان تهرانی حدود 70 هزار واحد است، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای استان‌های البرز و قزوین و 5 استانی که قبلا ثبت‌نام در آن‌ها انجام شده و فردا با افزایش ظرفیت ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد، حدود 20 هزار واحد است.

با توجه به شرایط کلی بازار قیمت متوسط هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 42 هزار تومان در نظر گرفته و با این رقم، هزینه وام مسکن برای اقشار مختلف محاسبه شده است.

نکته جالب رتبه بندی جدید ثروتمندان، حضور مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در بین 10 ثروتمند نخست جهان است.

بازار‌های بورس در جهان به دنبال رسیدن امریکا و چین به فاز نخست توافق تجاری مجددا در مدار صعودی قرار گرفته اند و در حال سود دهی مناسبی به سهامداران هستند. با این حال تاریخ شاخص‌های بورس فراز و نشیب بسیاری داشته و بازدهی نماد‌های بورسی در مناطق مختلف جهان با یکدیگر متفاوت بوده است.