جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ایرادات مطرح شده شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب وارد است و امیدوار هستم مجلس ضمن این که لایحه مذکور را بررسی می‌کند این مسئله بسیار مهم را به دستگاه‌های فرهنگی نظیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کند و از برخورد چکشی خودداری کند.

دادستان کل کشور از تعیین تکلیف حدود 7 هزار انواع خودروی توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور طی دو ماه گذشته خبر داد.

علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دشمنان این ملت خیلی انتظار کشیدند امام (ره) از دنیا برود یا شکست نسلی اتفاق بیفتد و نسل انقلاب از جریانسازی خارج شود، اما امروز می‌بینیم نسل آینده ساز این کشور بلایی بدتر از قبل بر سر آن‌ها آورده و همچون شهید حججی، جوانان دهه هفتادی ما، کلام و رفتاری همتراز با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح بند 1 ماده 83 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.

عباس علی آبادی وزیر صمت گفت: هیچ کشوری در منطقه همانند ایران زیرساخت تولید خودرو‌های برقی ندارد. ماشین بنده برقی است و خودم آن را ساختم و تمامی تکنولوژی ساخت موتور آن بومی است. در کشور 100 ایستگاه برای ماشین‌های برقی نصب شده و تا پایان سال این عدد به 5000 می‌رسد. تاکنون بیش از 15 نفر از خیرین کشور اعلام آمادگی کردند که جاده‌های کشور برای این خودرو آماده کنند. به عنوان کسی که برق را...

رییس‌جمهوری، گفت: دو انتخابات مهم پیش رو داریم، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، انتخابات مجلس خبرگان ضامن تحقق نظام و انقلاب اسلامی است. در مورد مجلس شورای اسلامی هم ما امروز مجلس قوی و کارآمد می‌خواهیم.

سخنگوی دولت گفت: صدای دانشجو بلافاصله در صحن دولت شنیده می‌شود. دولت مردمی یعنی اینکه صدای مردم بلافاصله در صحن دولت شنیده شود.

دکتر حسن روحانی در جلسه دوره‌ای با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور گفت: این عصبانیتی که شما در صداوسیما یا فضای مجازی دیدید به این دلیل بود که اصلا فکر نمی‌کردند من بیایم. می‌دانستم تخریب‌گران بلافاصله وارد میدان می‌شوند. ظاهراً تلویزیون ما به بدترین روز سیاه افتاده که تصورش را نمی‌کردیم.

راه دلار زدایی این نیست. لازمه دلار زدایی، سیاست گذاری صحیح اقتصادی و بین المللی برای تقویت رقابت پذیری اقتصاد ملی است نه اقدامات نمایشی!

محسنی اژه‌ای گفت: امروز تمام تلاش و همت دشمن، مصروف آن است که ارزش‌های دینی را در جوامع اسلامی و جامعه ما به خصوص در میان قشر جوان کمرنگ گرداند؛ امروز دشمن به برخی از ناهنجاری‌ها و احیاناً بی‌عفتی‌ها و مفاسد مالی و اخلاقی و سیاسی که بعضاً مشاهده می‌شود، چشم امید بسته است؛ دشمن یقین دارد که اقدامات نظامی‌اش ره به جایی نمی‌برد لذا دلبسته آن شده که به نحوی از انحاء، نسل جوان ما را نسبت...

«احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه‌ی اسلامی اصناف و بازار دار فانی را وداع گفت.

غلامعلی رجایی با اشاره به ردصلاحیت‌ها گفت: به‌نظرم آقای رئیسی در این قضیه سکوت ناشایستی کرد و توقع می‌رفت وقتی در نظرسنجی‌ها متوجه ردصلاحیت‌ها شد خصوصا برای افرادی که در مجلس مثمرثمر بوده‌اند و سابقه ارزشی و انقلابی داشتند دخالت کند.

غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: همه ما با زندگی پرافتخار حضرت زینب آشنا هستیم. یکی از تحولاتی که در جامعه ما با انقلاب پدید آمد رواج نام زینب میان دختران بود. کسی را قبل از انقلاب نمی‌شناسم که در ایران قبل از انقلاب نام فرزندانشان را زینب را گذاشته باشد.

وزیر کشور در ادامه به تبلیغات مغرضانه و اتهام‌های برخی رسانه‌ها در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سیاست دولت مردمی مشارکت حداکثری داوطلبان در انتخابات است. برخلاف اتهام‌هایی که برخی رسانه‌ها به دروغ به دولت وارد کردند، سیاست دولت «انفتاح» در انتخابات است.

رئیس اتاق اصناف و وزیر جهاد کشاورزی امروز تفاهمنامه برای نظارت بر اصناف و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی در سطح خرده‌فروشی به امضا رساندند.

خبر عدم حضور وزیر نفت در بازدید امروز رئیس دولت سیزدهم تکذیب شد.