شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

از جمله مهم‌ترین نکاتی که ابراهیم رئیسی امروز به آن‌ها اشاره کرد، تلاش نویسندگان لایحه برای واقعی دیدن درآمد‌ها و هزینه‌ها و همچنین توجه به برنامه هفتم توسعه در بودجه سال آینده است.

دستیار رئیس جمهور گفت: هیچ فرد و مقامی حق ندارد با هر بهانه‌ای به حقوق شهروندان تعرض کند و اقدام و رفتار فراقانونی داشته باشد، با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتار‌های فراقانونی برخورد شود.

وزیر کشور ایران گفت اتباع به صورت موقت اینجا هستند.

یک منبع نزدیک به دولت یازدهم و دوازدهم گفت: از قوه قضائیه تقاضا داریم پرونده فساد واردات چای را در محضر ملت منتشر کند تا حقایق برای مردم روشن شود.

رییس جمهور گفت: ناترازی‌هایی که امروز موجب رنج همگان است تراز شود آن هم با یک حرکت جهادی نه یک حرکت معمولی. باید به دوستان درباره تلاش‌هایی که در این مدت صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کنم. در جهت مهار تورم تلاش شده تورم عللی دارد یکی کسری بودجه و دیگری رشد نقدینگی و موضوع بعدی ناترازی بانک‌ها و برداشت‌هایی از بانک مرکزی.

ابراهیم رییسی گفت: برنامه بانک مرکزی در مساله بانک‌ها و موسسات مالی که مشکل ایجاد می‌کردند این بوده که بتواند وضعیت این بانک‌ها را روشن کند و مستحضرید که یکی پس از دیگری در حال تعیین تکلیف شدن است به مردم هم بار‌ها گفته شده که هیچ ناراحت نباشید چرا که تلاش دولت برای انضباط بخشی است و هیچ سهامدار و سپرده‌گذاری دچار مشکل نخواهد شد فقط بدانید تلاش برای انضباط مالی است و این وضعیت ناترازی...

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به منظور تقدیم لایحه بودجه سال 1403 کل کشور سه شنبه 14 آذرماه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

اسماعیلی؛ وزیر ارشاد گفت: غیر از 2 نفر، تمام مدیرانی که از دولت قبل مانده بودند را برکنار کردم. نظارت بر صدور پروانه نمایش فیلم را تقویت کردم و کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم. باعث افتخار است که مدیرانم تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» و سازنده «گاندو» است

رئیس جمهوری، گفت: قانون اساسی، بستر قوانین و مقررات و ارتباطات بین بخش‌های مختلف و اساس نظام اسلامی، تشکیلات و ساختار نظام اسلامی را به ما آموخته است.

شعبه 45 بدوی دیوان عدالت اداری حکم انتصاب رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از سوی ابراهیم رئیسی را ابطال کرد.

محمد مهاجری گفت: اگر حسن روحانی رد صلاحیت شود، زبانش باز می‌شود تا حرف‌های ناگفته را بزند. در واقع با قدرت و شدت بیشتری می‌تواند بحث خالص‌سازی را افشا کند به همین خاطر احتمال رد صلاحیت او کم است.

هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست وزیر نیرو در اعتراض به حضور مسئولان رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم موسوم به کاپ 28، این کنفرانس را ترک کرد.

شاهچراغی گفت: سقف بودجه‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی منطقه تعیین می‌شود و بر هزینه‌های ستاد‌ها نظارت می‌شود.

تصاویری از ضرغامی وزیر گردشگری مقابل دوربین عکاسان را تماشا می‌کنید.

رئیسی گفت: دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است و در موضوع تأیید صلاحیت‌ها نیز معتقد است اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد.

لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز و عضو کمیته ملی اخلاق بالینی وزارت بهداشت: این که می‌گویند پزشک محرم است یک جمله عوامانه است و درست نیست. در واقع در موارد ضرورت حکمش برداشته می‌شود و آن مورد خاص نیازی به مراعات محرم و نامحرمی نیست.