پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

زاکانی گفت: برخی می‌خواهند با «فساد، فساد» گفتن نگاه‌ها را از خودشان و نامه عمل‌شان بردارند؛ در انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها بی‌دقتی و سیاسی‌کاری صورت گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: الان کمبود معلم داریم و کمبود 260 هزار معلمی که پیش از این وزارت آموزش و پرورش آمار آن را داده بود همچنان به قوت خود باقی است.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری با تشکر از رئیس‌جمهور برای حضور در بین مردم، گفت: رئیس‌جمهور محترم پرکار و پرتلاش هستند و از ایشان به سبب اینکه بر ارزش‌های اسلامی، انقلابی و گفتمان امامین انقلاب پایبند هستند، سپاسگزاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در محیط پیرامون ما ظرفیت بروز جنگ بالاست و ظرف 45 سال گذشته جز جنگ‌های بالکان و اوکراین، همه جنگ‌ها در این منطقه بوده است؛ در درون ما هیچ آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ کسی نمی‌ترسد.

طباطبائی‌نژاد، امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی مواقع انسان دچار قضاوت کودکانه می‌شوند، گفت: در حال حاضر برخی دچار این قضاوت کودکانه شده‌اند و خدمات انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند. ضرورت دارد امروز نیمه پر لیوان را ببینیم امروز آن قدری ایران سربلند شده است که مقامات آمریکایی واهمه حضور ایران در جنگ اخیر را دارند.

رئیس جمهوری، گفت: در برخورد با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد؛ ما با هم پیمان بستیم که یک نظام اداری عادلانه داشته باشیم و در این زمینه برای تحقق این مهم مردم را یار و یاور خود می‌بینیم.

در ملاقات خصوصی سه ساعته روسای جمهور ایران و روسیه، مذاکرات مفصل و بسیار مفیدی درباره همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای با محوریت غزه انجام شد.

وزیر اطلاعات در جلسه هیات دولت در گزارش خود با اشاره به اینکه تخلف واردات چای ابتدا در دولت شناسایی شد و وزارت اطلاعات به عنوان ضابط، گزارش آن را به قوه قضائیه ارائه کرد، از پیگیری‌های مستمر رئیس جمهور و تاکید ایشان بر اطلاع‌رسانی به مردم درباره نتایج رسیدگی به این پرونده خبر داد.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: موضوع فساد چای از دولت قبل شروع شده بود و تا این دولت ادامه داشت. کجا کشف شد؟ در دولت. کجا عزل شد؟ دولت عزل کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه زیاده خواهی، سوداگری، فساد موانع قابل توجهی پیش روی ماست، گفت: در دستگاه قضایی هم که بودم اعلام کردم که افراد سوداگر در عرصه‌های مختلف به دنبال این هستند که با فساد جیب خود را پر کنند و این موضوع حتی در زمان جنگ هم وجود داشت. از روز اول در دولت اعلام کردیم که حتما سر اژد‌های هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فساد در هیچ جایی از کشور لانه کند....

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند هم در این بین حضور دارند که همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. من به آن‌ها می‌گویم که چرا یک بار هم شده شناسنامه‌ای از خود ارائه نمی‌دهید؟ یک بار هم که شده بگویید چند نفر هستید؟ این‌ها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند.

رئیس دولت سیزدهم در دفاع از لایحه بودجه 1403، ویژگی‌های این بودجه را برشمرد.

احمد وحیدی گفت: یک لیتر بنزین ما از یک لیتر آب ارزان‌تر است و قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف بنزین را بالا می‌برد.

محمدمهدی اسماعیلی گفت: سالی که سینما را تحویل گرفتیم، بالاترین میزان فروش یک فیلم 47 میلیارد بود و امروز فسیل در حال رسیدن به 300 میلیارد فروش است.

از جمله مهم‌ترین نکاتی که ابراهیم رئیسی امروز به آن‌ها اشاره کرد، تلاش نویسندگان لایحه برای واقعی دیدن درآمد‌ها و هزینه‌ها و همچنین توجه به برنامه هفتم توسعه در بودجه سال آینده است.

دستیار رئیس جمهور گفت: هیچ فرد و مقامی حق ندارد با هر بهانه‌ای به حقوق شهروندان تعرض کند و اقدام و رفتار فراقانونی داشته باشد، با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتار‌های فراقانونی برخورد شود.