جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

ردصلاحیت کاندیدا‌های انتخابات مجلس از سوی هیئت‌های اجرایی در چند روز گذشته واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

حسن روحانی در پیامی درگذشت همسر محمدجعفر منتظری را تسلیت گفت.

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

دختران دانشجوی غزه برای تحصیل در ایران حمایت می‌شوند

علی ربیعی نوشت: ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

گردش مالی فیلترشکن‌ها این روز‌ها به موضوعی جنجالی و بحث‌برانگیز تبدیل شده است. یکی از نمایندگان مجلس مدعی است که وزیر ارتباطات با عدم ارائه گردش مالی فیلترشکن‌ها به ادامه‌دار شدن این بحث دامن می‌زند.

ماموستا عبدالسلام کریمی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح شنبه (20 آبان 1402) جهت شرکت در نشست اضطراری سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با بدرقه «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام «محسن قمی» معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای هیأت دولت تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. رئیس جمهور در بدو ورود با استقبال جمعی از مقامات عربستانی، سفیر و اعضای سفارت جمهوری...

رئیس دولت سیزدهم به معاون اول دستور داد برنامه تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را با همکاری مجلس و قوه قضائیه، اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، ظرف مدت سه ماه تدوین و ارائه کند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ابتدای جلسه سران اکو که در تاشکد ازبکستان برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: پیشنهاد می‌دهم به احترام کودکان و مردم مظلوم غزه و فلسطین فاتحه و دعایی قرائت شود و یک دقیقه سکوت کنیم.

در حالی بودجه دوساله در کمیسیون تلفیق بودجه رد شده که پیشتر هم این احتمال مطرح و به بعد موکول شده بود.

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: منابع ارزی مسدودی که با پیگیری‌های این دولت آزاد شد، غالبا صرف واردات کالا‌های اساسی می‌شود و این یعنی نفع آن مستقیما سر سفره مردم است.

سید ابراهیم رئیسی که لحظاتی پیش مورد استقبال رسمی همتای تاجیکستانی خود قرار گرفته بود در حالی‌که گروه تشریفات زیر باران بودند، از همراه خود خواست چتر بالای سرش را بردارد. امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان نیز به محافظ می‌گوید که چتر را بردارد.

واکنش‌ها به نامه نگاری جمیله علم الهدی با همسر رئیس جمهور فرانسه ادامه دارد. منتقدان معتقدند همسر رئیسی گزینه‌های مطلوب تری برای مقصد نامه نگاری خود درباره غزه در اختیار داشت، اما نامه اشتبا‌ها به مقصد بریژیت مکرون فرستاده شد.

سعید جلیلی بعد از خودروی پراید اینبار به سراغ تیبا رفته است.

به هر ترتیب دلیل این سرپیچی از دستور رئیس دولت سیزدهم هرچه که باشد، این اقدام جواد اوجی یاد خانه نشینی 11 روزه محمود احمدی نژاد را در خاطره‌ها زنده کرد که اتفاقا اوجی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، معاون وزیر نفت و از مدیران ارشد این وزارتخانه بوده و شاید ترجیح داده در اعتراض به دستوری که قبول ندارد، احمدی نژادی و کپی برابر اصل عمل کند.