جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

ابراهیم رییسی گفت: با توجه به اقدامات و تمهیدات انجام شده از جمله توزیع کالا برگ تلاش می‌کنیم از نوسانات قیمت کالا‌ها در سبد معیشتی مردم جلوگیری کنیم به نحوی که قیمت‌ها بدون نوسان برای مردم قابل پیش بینی باشد که به آرامش بازار و مردم کمک خواهد کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مطرح شدن موضوع استیضاح وزیر امورخارجه، واکنش نشان داد.

امیر فلاح گفت: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی در ادامه راه شهیدان، انگشت روی ماشه و گوش به فرمان ولایت آماده هستند تا هر جا مصلحت باشد در دفاع از اسلام و مسلمین و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد رزم شوند و درسی ماندگار در تاریخ برای استکبار جهانی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: هر سکوی داخلی که بخواهد حقوق مردم را نقض بکند با او برخورد می‌شود.

مصطفی میرسلیم در شبکه‌های اجتماعی ایکس نوشت: یکی از مهمترین سرچشمه‌های فساد و زدوبند و تخلف در شهرداری تهران است.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز در خصوص رسیدن به آنچه که در یکدست‌سازی مدنظر بود، گفت: نه تنها نمی‌رسیم بلکه روز به روز نارضایتی را در درون همان یکدست‌سازی افزایش می‌دهند. اصلا یکدست‌سازی معنا ندارد و این رقابت است که انسان‌ها را به تلاش وادار می‌کند من وقتی رقیبی نبینم تلاش نمی‌کنم و اگر رقیب باشد و دوندگی کند و من در مقابل کاری نکنم به طور طبیعی از قافله عقب می‌مانم در این دویدن‌ها مجبورم...

وزیر کشور: برخی فکر کردند می‌توانند با کمک شیطان بزرگ، مسائل جهان اسلام را حل کنند، انقلاب اسلامی این قفل را باز کرد.

جواد اوجی اظهار کرد: اختلافی بین من و وزارت نفت و دولت نیست و مسائل مطرح شده شایعه است.

امام خمینی (ره) یکی از حلقه‌های سلسله با صلابت مرجعیت شیعی است که جدای از شخصیت سیاسی و رهبری انقلاب، در کسوت یکی از مراجع بزرگ و عالیقدر شیعه، رسالت و مسئولیت این مقام منیع و جایگاه دینی رفیع را با دقت، جدیت و اهتمامی فوق‌العاده عهده‌دار بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هرماه تعدادی هواپیما خریداری می‌شود، گفت: تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت سیزدهم به ناوگان حمل‌ونقل هوایی اضافه می‌شود.

ردصلاحیت کاندیدا‌های انتخابات مجلس از سوی هیئت‌های اجرایی در چند روز گذشته واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

حسن روحانی در پیامی درگذشت همسر محمدجعفر منتظری را تسلیت گفت.

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

دختران دانشجوی غزه برای تحصیل در ایران حمایت می‌شوند

علی ربیعی نوشت: ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

گردش مالی فیلترشکن‌ها این روز‌ها به موضوعی جنجالی و بحث‌برانگیز تبدیل شده است. یکی از نمایندگان مجلس مدعی است که وزیر ارتباطات با عدم ارائه گردش مالی فیلترشکن‌ها به ادامه‌دار شدن این بحث دامن می‌زند.