سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرار نیکلاس جکسون از محرومیت / ستاره چلسی که سیلی زد مجازات نمی‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرار نیکلاس جکسون از محرومیت / ستاره چلسی که سیلی زد مجازات نمی‌شود!

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی، به دلیل سیلی زدن به صورت بازیکن ناتینگهم فارست مجازات نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه ناتینگهام فارست و هوادارانش را خشمگین کرده است. آنها منتظر مجازات شدید نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی به دلیل حرکت او علیه بازیکن تیم‌شان، موراتو، بودند ولی اتحادیه آنها را ناامید کرد.

روز یکشنبه این هفته فارست برای دیدار با چلسی به استمفوردبریج رفته بود. در این مسابقه که با تساوی 1-1 به پایان رسید در یک صاحنه شاهد درگیری شدید بازیکنان دو تیم بودیم. دعوا زمانی شروع شد که نکو ویلیامز، مدافع فارست، مارک کوکوریا را هل داد و باعث شد او با سرمربی چلسی انزو مارسکا برخورد کند. این حرکت باعث دعوای بازیکنان و نیمکت‌های دو تیم شد.

در جریان این تنش‌ها نیکلاس جکسون کنترلش را از دست داد و در تصاویر ویدیویی مشخص بود که او به صورت موراتو، مدافع فارست، سیلی زده است. اما در جریان مسابقه با اینکه وی‌ای‌آر صحنه را بررس یکرد ولی دستور به ادامه بازی داد.

امروز اتحادیه فوتبال انگلیس هم اعلام کرد با توجه به اینکه در گزارش بازی اشاره‌ای به انجام اقدام خشونت‌آمیز از طرف نیکلاس جکسون نشده و وی‌ای‌آر این صحنه را بررسی کرده است در نتیجه اتحادیه طبق قوانین نمی‌تواند راسا اقدام به مجازات او کند.

ولی با اینکه جکسون از مجازات انفرادی فرار کرده، اتحادیه اعلام کرد هر دو باشگاه چلسی و ناتینگهام فارست را به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنان‌شان احضار کرده و هر دو باشگاه با جریمه مواجه خواهند شد.

فرار نیکلاس جکسون از محرومیت / ستاره چلسی که سیلی زد مجازات نمی‌شود! 2
فرار نیکلاس جکسون از محرومیت / ستاره چلسی که سیلی زد مجازات نمی‌شود! 3