جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرزند شهید فخری‌زاده: دشمن، اندیشه‌ای را ترور کرد که به‌دنبال خودکفایی کشور بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فرزند شهید فخری‌زاده: دشمن، اندیشه‌ای را ترور کرد که به‌دنبال خودکفایی کشور بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی فخری‌زاده، فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده، طی سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (5 آذر) تهران با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان، شهید فخری‌زاده را بهتر می‌شناختند. او جهادگری بود که جان خود را در راه تلاش‌های بزرگ علمی‌اش تقدیم کرد و خدا مقام والای شهادت را پاداش او قرار داد.

فخری زاده ادامه داد: شهید فخری زاده بیش از 40 سال جهاد علمی در عرصه‌های مختلف داشت و دست به کاری نمی‌زد مگر اینکه در سطح ایران یا جهان برای بار اول باشد.

وی ادامه داد: دشمنان، ترور این جهادگر علمی را با هدف توقف اندیشه انجام دادند. آن هم اندیشه‌ای که برهم زننده نظم نوین جهانی‌شان بود. اندیشه‌ای که رشد عملی کشور را به دنبال داشت و دستاورد آن خودکفایی کشور بود.

فخری‌زاده تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را مظلومیت کشور دانست و گفت: دشمن بداند که ما دانشمندان‌مان را که نعمت‌های بزرگ الهی هستند می‌شناسیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب دباره شهید فخری‌زاده گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مجازات عاملان و آمران این جنایت و پیگیری دستاوردهای شهید، باید از سوی مسئولان دنبال شود.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید محسن فخری زاده مهدی فخری زاده نمازجمعه تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است