شنبه 14 مهر 1403

فرماندار تنگستان: زمینه دسترسی دانش‌آموزان این شهرستان به فضای مجازی فراهم شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار تنگستان: زمینه دسترسی دانش‌آموزان این شهرستان به فضای مجازی فراهم شود

بوشهر - ایرنا - فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: با توجه به ارائه آموزش‌های مجازی به دانش‌آموزان و وجود برخی مشکلات در این بخش باید زیرساخت‌های لازم برای دسترسی همه دانش‌آموزان به این امکانات فراهم شود.

عبدالحسن رفیعی‌پور روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان افزود: در بعضی ازمناطق مشکلاتی از جمله دسترسی نداشتن دانش‌آموزان به گوشی همراه که بتوانند از برنامه شاد استفاده کنند و یا با مشکلات حوزه مخابراتی و فناوری روبرو بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات موجود و احتمال استفاده از برنامه شاد باید زمینه و امکانات دسترسی همه دانش‌آموزان به این امکانات در سال تحصیلی آینده فراهم شود.

رفیعی‌پور اظهار داشت: در زمینه آموزش مجازی دانش‌آموزان در سال تحصیلی اقدام‌های خوبی در شهرستان تنگستان از سوی معلمان و حوزه اداری آموزش و پرورش انجام شد اما باید به فکر برطرف کردن مشکلات و کمبودها در این بخش بود.

فرماندارتنگستان ادامه داد: در برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم نیاز است همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان همکاری لازم را با آموزش و پرورش به عمل آورند.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان تنگستان یادآورشد: بهداشت و درمان با استقرار نیرو در مراکز برگزاری آزمون دانش‌آموزان تب سنجی شوند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برنامه برگزاری آزمون در شهرها و روستاها را برای همکاری بیشتر دراختیار شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات برق، آب، شبکه بهداشت و مخابرات قرار دهد.

رفیعی پور بیان کرد: در شهرها شهرداران و در روستاها دهیاران یک روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به ضد عفونی کردن محل برگزاری و تامین 20 درصد ماسک مورد نیاز دانش‌آموزان و عوامل اجرایی همکاری لازم را انجام دهد.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: سلامت دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد، بنابراین مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش در این ایام باید همه تلاش خود را برای برگزاری مطلوب امتحانات پایانی با اولویت سلامت دانش‌آموزان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و جلب رضایت اولیا و دانش‌آموزان به کار گیرند.

وی بیانکرد: نیروی انتظامی در حوزه تامین نظم و امنیت اطراف مدارس و کنترل ترافیک برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

*س_برچسب‌ها_س*