پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرماندار: میزان رعایت محدودیت‌های کرونایی در دشتی 100درصد است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: میزان رعایت محدودیت‌های کرونایی در دشتی 100درصد است

بوشهر - ایرنا - فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: این شهرستان در اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی از مناطق موفق استان بوشهر است و میزان رعایت این محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی سه و چهار 100 درصد است.

عبدالله نادری روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در دشتی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا دراجرای این طرح خدمات در ادارات و صنوف به افراد تنها با کارت ملی ارائه می‌شود.

وی به طرح محله و خانواده محور (شهید سلیمانی) اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح قطع زنجیره‌ای انتقال ویروس در این شهرستان است و از طرفی مبتلایان به کرونا در این طرح رصد می‌شوند.

فرماندار دشتی بیان کرد: در این ارتباط اگر فردی مبتلا به بیماری کوید 19 و یا در دوران قرنطیه باشد از طریق استعلام شماره ملی شناسایی می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در تمامی نقاط شهرستان دشتی با هدف کاهش بستری‌ها، مرگ و میر و پوشش حمایت از گروه‌های در معرض خطر صورت اجرا شده‌است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: برای اجرای دقیق این طرح چهار کمیته حمایت و قرنطینه خانگی، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی و پایش و نظارت فعال است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*