دوشنبه 16 مهر 1403

فرمانده سپاه عجب‌شیر: بسیج توانایی اجرای هر طرحی را دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه عجب‌شیر: بسیج توانایی اجرای هر طرحی را دارد

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه عجب‌شیر گفت: بسیج سازندگی با تمام توان و امکانات فنی و مهندسی و نیز برخورداری از نیروی انسانی متخصص، توانایی اجرای سخت‌ترین و پیچیده‌ترین طرح‌ها را در هر نقطه ای از کشور دارد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه و بسیج برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان جهت اجرای طرح‌های توافق شده آمادگی کامل دارند و در این راستا، بر استفاده از توان و تکنولوژی داخلی تاکید داریم.

وی همچنین به مشارکت بسیج در طرح های اجتماعی و خیرخواهانه اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج، یک هزار بسته معیشتی با کمیته امداد و خیرین شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ شاه محمدپور با بیان اینکه ارزش این بسته‌ها 200میلیون تومان بود افزود: این اقلام شامل، برنج، رب، ماکارونی، روغن و ماسک بود.

وی به مشارکت بسیج در مقابله با کرونا و دستگیری از متضرران ناشی از کرونا نیز اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های مستقر در بسیج محلات شهرستان نسبت به شناسایی افراد و کسبه متضرر اقدام کرده‌اند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدام به توزیع بسته های حمایتی میکنند.

شاه محمدپور همچنین از دایر شدن کاروان سلامت در روستای چهاربرود از توابع بخش قلعه چای این شهرستان خبرداد و گفت: در اجرای این طرح یک روزه یک تیم شامل یک پزشک، کارشناس پرستاری و جمعی از امدادگران حضور دارند و به ویزیت رایگان، آموزش امداد و بهداشت و تست قشار خون و قند خون خواهند پرداخت.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها و اقدامات پیشگیری و درمانی ویروس کرونا است.

*س_برچسب‌ها_س*