شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «پروا» ساخته مهران مهدویان در گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دامنه تأثیرپذیری هنر از فناوری جدید به‌ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت‌های پرشماری را فراروی کاربران قرار می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یکی از موثرترین توصیه‌ها کاهش چربی‌های حیوانی از جمله آبگوشت، در رژیم غذایی؛ که عواقب ناشی از مصرف چنین چربی‌هایی دور است. به عنوان نمونه، تصلب شرایین نشانه‌های درد آور ندارد، اگرچه ممکن است در طول سال‌ها ایجاد شود، اما تقریباً نشانه‌ای از خود بروز نمی‌دهد. "

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: هویت غنی فرهنگی - تاریخی و در عین حال گمنام این شهرستان نیازمند بازتعریف مجدد بویژه از طریق معرفی مفاخر این خطه خراسان رضوی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روایت موضوع جوانمردی و استقامت، پخش ترانه‌های خاطره‌انگیز روز‌های آزادی خرمشهر، خاطرات پیروزی از مهمترین موضوعات و محوری ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در رادیو است. خرمشهر بگوشم شبکه رادیویی تهران همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با ویژه برنامه "خرمشهر بگوشم" از ساعت 11:35 شنیدنی است. ویژه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی گفت: همه آن‌هایی که سودای کشف گنج دارند بدانند که فلزیاب‌ها کشف و معدوم و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا باتوطئه، چهره انقلاب را تخریب و راه و رسم امام رادحل را تحریف کنند، سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بهترین فرصت برای خنثی کردن این توطئه شوم است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: کاوش‌های باستان شناسی و باستان سنجی در دولت سیزدهم تحرک و شدت بیشتری به خود گرفته است.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل انتشارات به نشر گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی، برنامه‌های فرهنگی ترویجی کتاب محور با در نظر داشتن محور «ما، امام رضا (ع) و کتاب» برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

نشست ماهانه مشترک شاعران و ترانه‌سرایان با اهالی موسیقی در قالب «عصر شعر و ترانه» پنجشنبه 4 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل بنیاد فرهنگی البرز از اجرایی سازی اقدام های ملی سند راهبردی کشور در امور نخبگان خبر داد و گفت: در این ارتباط تفاهم نامه همکاری بنیاد البرز و بنیاد ملی نخبگان به امضا رسید.

خبرگزاری مهر

آیت الله جوادی آملی گفت: از عرش تا فرش، قلمرو دین ماست، یعنی از عرش تا فرش، قلمرو دین ماست، یعنی مسائل زمین شناسی و آسمان شناسی همه زیر مجموعه شیعه شناسی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: فتح و آزادسازی خرمشهر تمام معادلات نظامی و استدلال‌های دشمنان را به هم ریخت و شرایط پیروزی ما را فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

ویژه‌برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور به مناسبت دهه کرامت اعلام شد.