شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و غیورمردی ایرانیان در جبهه های حق علیه باطل و آزاد سازی خرمشهر است که ماه‌ها در اشغال رژیم بعث عراق بود اما خون‌های پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام اجازه نداد تجاو گری دشمن بیشتر از 578 روز شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این روزها زندگی در محیط روستایی و دور بودن از هیاهو و شلوغی شهرها، حتی برای مدتی کوتاه، خواه چند ساعت و یا چند روز خواهان زیادی پیدا کرده است و در این میان اقامتگاه‌های بومگردی در دل روستاها زمینه را برای تفریحی چند ساعته بوجود آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: آزادسازی خرمشهر در 3 خرداد سال1361 از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق است.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - واگذاری خدمات مدیریت پارک ها و تفرجگاه های جنگلی شمال کشور به شهرداری ها و بخش های خصوصی از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی کلید خورد اما این طرح به گفته کارشناسان در روند اجرا با چالش های فراوانی مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 3 خردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 3 خردادماه 1402 را بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازتاب تغییر دبیر شورایعالی امنیت ملی، ابقای قالیباف بر ریاست مجلس، دستاورد سفر رئیسی و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

خبرگزاری تسنیم

پژمان بازغی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون یکی از فیلم‌های خاطرانگیز دوران دفاع‌مقدس را بازی کرده؛ نقش زینال که خاطرات عجیب و غریبی هم برای او به جای گذاشته و شنیدنی است.

خبرگزاری تسنیم

آزادسازی خرمشهر یکی از تاریخی‌ترین اتفاقات هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود؛

خبرگزاری تسنیم

معاونت صدا در نظر دارد رادیو تبیین را با هدف پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری در ارائه سویه تهاجمی از رسانه‌های انقلابی در جهاد تبیین راه می‌اندازد.

وب‌گاه فرارو

آبریزش بینی همان تخلیه یا خروج مخاط از بینی است که علاوه‌بر سرماخوردگی و وجود هوای سرد ممکن است به دلیل حساسیت‌های مختلف و یا مصرف غذا‌های حاوی ادویه زیاد نیز به وجود بیاید.

وب‌گاه فرارو

برای شستشوی لباس نوزادان نباید از روش‌های معمول شستن لباس‌های افراد بزرگسال استفاده کرد؛ زیرا ممکن است به سلامت نوزادن آسیب برساند.

وب‌گاه فرارو

کتلت سویا را می توانید با سیب زمینی خام یا آبپز تهیه کنید و بهتر است سویا را کمی خیس کرده سپس میکس کنید. مطمئن باشید با یک بار تهیه این کتلت جزء روتین غذایی شما می شود.

وب‌گاه فرارو

اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.