شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست ساترا و دانشگاه با موضوع آسیب‌شناسی تنظیم‌گری صوت‌و تصویر فراگیر که بیانگر اهتمام ساترا نسبت به پیگیری تنظیم‌گری تعاملی است برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

سنگ کلیه، جسم سختی است که از کانی‌های موجود در ادرار تشکیل می‌شود. محل تشکیل این رسوبات سنگی به‌طور معمول در کلیه است که از طریق جریان ادرار از بدن خارج می‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: 190 پروژه امروز (سه شنبه) و همزمان با هفته میراث فرهنگی در سراسر کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حبیب اسماعیلی، تهیه‌کننده سینما و مدیر پخش فیلم، بحث ارتقای استاندارد و کیفیت برنامه‌ها را از ضروریات پیشرفت شبکه نمایش خانگی می‌گوید: «هر مدیومی برای موفقیت، پیشرفت و جلب رضایت مخاطب نباید از توجه به کیفیت غافل باشد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه سالگرد درگذشت سید محمود دعایی، مراسم یادبود این چهره فرهنگی روز سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ساعت 14:30 تا 17 در مکان سالن زنده‌یاد سید محمود دعایی واقع در بلوار میرداماد، خیابان مصدق (نفت جنوبی)، موسسه اطلاعات برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ری استیونسون، بازیگر مشهور کارهایی، چون «دکستر»، «مجازاتگر: منطقه جنگی» و «ثور» در سن 58 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«سریع و خشن 10» در بین فیلم‌های اکران شده در باکس آفیس چین در سال 2023 بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: حضور و بازدید بیش از سه ساعته رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای حوزه فرهنگ کشور بسیار مغتنم و راهگشا بود.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار فرهاد مختاری دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره و اهالی رسانه، نامزدهای چند بخش جشنواره اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

پوستر مجموعه مستند «این یک اعتراض است» به کارگردانی مهدی محمودی همزمان با به نیمه رسیدن پخش منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «تنها نترس بدون سلاح» با روایتی از نقش نیرو هوایی در عملیات آزادسازی خرمشهر امشب از تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

محمدصادق باطنی به شایعات و خبرسازی‌هایی که در چند وقت اخیر فضای مجازی و رسانه‌ای را به خودش اختصاص داده، واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «دلیل آفتاب» به کارگردانی علی‌رضا محمدی کاری از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) روز چهارشنبه سوم خرداد رونمایی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دانیل کرامبل اسمیت، متخصص در رژیم تغذیه گفت: «برخی مکمل‌ها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و منجر به کاهش اثربخشی، افزایش خطر عوارض جانبی یا آسیب احتمالی به سلامتی شما شوند.»

خبرگزاری ایرنا

خانه طاهریان در خیابان ابوذر سمنان متعلق به دوره قاجار بوده و قسمت اعظم آن به تازگی مرمت شده است. این خانه دارای ورودی بسیار زیبایی است که با یک هشتی کوچک و چند پله به حیاط مرکزی راه دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به کاهش 12 درصدی کودک‌همسری در سال گذشته گفت: از آنجا که این موضوع بیشتر ریشه فرهنگی دارد باید برای ادامه روند کاهشی آن کار فرهنگی انجام شود.