شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ عصر امروز یکشنبه هفتم خردادماه در نشست تقدیر از اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران ارشد سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که تجربه ممتاز برگزاری سی امین نمایشگاه قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت، دستگاه‌های مختلف و به ویژه نهاد‌های مردمی رقم خورد، گفت: درخشش مردم و نهاد‌های مردمی در بخش‌های اصلی و جانبی...

خبرگزاری مهر

مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجت‌الاسلام سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه و سرپرست پیشین مؤسسه اطلاعات، فردا سه‌شنبه 9 خرداد برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران گفت: باید به‌عنوان یک تجربه جنگی دشمن‌مان را در داخل منطقه خودش جدی‌تر بگیریم و اطلاعات استراتژی‌مان را قوی‌تر کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست داوران مهرواره هوای نو، امروز دوشنبه 8 خردادماه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود. این نشست از ساعت 13 آغاز می‌شود که تا ساعت 15 کمیسیون‌های مختلف با حضور بیش از 100 داور دومین دوره مهرواره هوای نو برگزار خواهد شد. براساس این گزارش، از ساعت 15 تا 17 نشست عمومی داوران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرنگی خبرگزاری دانشجو، با پایان سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آمار فروش انتشارات چاپ و نشر بین الملل، انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره مهر و انتشارات صاد اعلام شد که نشان می‌دهد در مجموع نزدیک به 93 هزار جلد کتاب با رقمی معادل 8 میلیارد تومان در بخش‌های حضوری و مجازی به فروش رسیده که حکایت از افزایش 48 درصدی فروش تعداد نسخه‌های کتاب دارد؛ فروش ریالی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در سالروز میلاد امام رضا (ع)، چهل و سومین قسمت برنامه «دست کی بالا» با موضوع «مهربانی» به بیان منقبت و فضایل امام رضا (ع) اختصاص خواهد داشت. در این برنامه ضمن گرامیداشت ولادت امام رئوف، حضرت ثامن الحجج (ع)، پویشی با عنوان «منم رضام، عاشق امام رضام» برای پسرانی که نام یا پسوند نامشان «رضا» است برگزار می‌شود و پس از قرعه‌کشی جوایزی نیز به رسم یادبود...

خبرگزاری تسنیم

10 فیلم برتر هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن (1023) به انتخاب منتقدان هالیوودریپورتر انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی کشور گفت: در پرونده ثبت جهانی هگمتانه اظهارنظر جامعه محلی در مورد جهانی شدن همدان برای ارزیابان نقش حیاتی در نظر کارشناسی آنها دارد و هم اکنون همراهی جامعه محلی با پرونده ثبت جهانی در همدان روند مثبتی پیدا کرده و مطلوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خیلی عجیب بود. مادام نگفت حاجتمان را «می‌گوییم». گفت: «می‌گیریم می‌آییم»! با همین قطعیت و استحکام.

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهد کمبود پتاسیم باعث افزایش اختلالات متابولیک، از جمله کبد چرب و دیابت نوع 2 می‌شود. مقدار توصیه‌شده پتاسیم روزانه 4700 میلی گرم است. پتاسیم فواید زیادی برای سلامتی دارد؛ از جمله: کاهش فشار خون و کلسترول، حفظ سلامت قلب و تقویت عملکرد کبد.

وب‌گاه فرارو

حساسیت دندان‌ها می‌تواند منجر به استفراغ مداوم شود. همچنین قرمزی زبان می‌تواند به دلیل کمبود مزمن آهن در بدن بروز کند. دندان مسطح که با سردرد و درد فک همراه است ارتباط مستقیمی با استرس دارد. در حقیقت این موضوع ناشی از دندان قروچه است که اضطراب و نگرانی از عوامل مهم دخیل در بروز آن است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - کانون پرورش فکری هرمزگان در نشستی با مدیران ادارات فرهنگی شهرداری و اعضای شورای شهر بندرعباس طرح «گذرکودک» را برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان شهر بندرعباس پیشنهاد داد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم در واکنش به هجمه‌پراکنانی که می‌گویند از سریال‌های تلویزیون خبری نیست و کارگردانان صاحب‌نام با صداوسیما قهرند، می‌گوید: موتور سریال‌سازی در تلویزیون دوباره روشن شده و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را مخاطبان روی آنتن خواهند دید.

خبرگزاری تسنیم

داوود میرباقری هنرمند شناخته شده کشورمان، به تماشای نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» نشست‌.